- Výrobce: Aastra
- Distributoři ČR: Atlantis Telecom
- Více informací: http://www.aastra.cz/aastra-400.htm
Řada Aastra 400 kombinuje paletu aplikací pro unified communications a spolupráci (UCC), řešení mobility a uživatelská zařízení v jednom systému. Produkty podporují prostředí Aastra BluStar Ecosystem pro videokonferenční komunikaci a spolupráci v SMB.
Firmy tak získávají v rámci jednoho řešení např. jednotné číslo, funkcionality IVR, e-mailová upozornění a hlasové zprávy. Produkt také podporuje týmovou spolupráci prostřednictvím služeb skupinových hlasových schránek, instant messagingu (IM), řízení přítomnosti a funkcionalit konferenčních hovorů.
Dalších úspor lze dosahovat tak, že hovory vzdálených pracovníků uskutečněné s Aastra 400 jsou směrovány do IP sítě společnosti. Mezi další výhody řady Aastra 400 patří zabezpečení s využitím šifrováním hlasu a signálu pro stolní IP/SIP telefony. Aastra 400 navíc poskytuje síťovou podporu.
Škálovatelnost a otevřené standardy
Řada Aastra 400 zahrnuje tři komunikační servery – Aastra 415 pro 4 až 12 uživatelů, Aastra 430 až pro 50 uživatelů, Aastra 470 až pro 400 uživatelů. Všechny tři servery jsou IP zařízení podporující existující infrastrukturu. Aastra 400 podporuje všechny standardní typy externích vstupů i vnitřních poboček.
Podpora otevřených standardů umožňuje zákazníkům systémů BusinessPhone, IntelliGate nebo MD-Evolution využívat výhod UCC a inovovaných mobilních řešení a migrovat na novější technologie.
Nové webové rozhraní pro správce nebo zabezpečená vzdálená správa přes IP pak otevírají další příležitosti pro systémové administrátory a distribuční partnery.
Aastra 400 pro videokonference
Aastra 400 díky schopnosti integrace komunikačních serverů s portfoliem Aastra BluStar Ecosystem pro videokonferenční řešení. Firmy o velikosti až 600 zaměstnanců mají nyní k dispozici videokomunikaci v HD kvalitě.
Pracovníci mohou využít také Aastra BluStar pro osobní počítače, iPad či iPhone.
Vybrané prodejní argumenty
- Koncept jednoho čísla - hovory lze předávat na další zařízení, sjednocení výpisu hovorů, integrace mobilních přístrojů.
- Inteligentní výpis hovorů - sdílí se napříč všemi zařízeními, které sdílí jedno číslo.
- Transparentní síťování – jednotlivé pobočky tvoří jeden logický celek bez omezení funkcionality.
- Vestavěná podpora KNX - propojení se systémy inteligentní správy budov.
Zdroj: Aastra