Hlavním tématem zářijového tištěného speciálu jsou partnerské programy výrobců a věrnostní a motivační programy distributorů. Kromě změn v posledním roce a aktuálních či zrovna připravovaných novinek naleznete v článku také tabulky s přehledem programů 24 výrobců hardwaru, 18 výrobců softwaru a 14 distributorů působících na českém i slovenském trhu.
GfK pro vás tentokrát připravilo komplexní analýzu prodejů na trhu tiskových zařízení a skenerů. Dozvíte se, jak se v prodejních kanálech dařilo černobílým i barevným multifunkčním zařízením, samostatným tiskárnám v různých technologiích a o jaké skenery je v ČR zájem.
V IT Gladiátorech proti sobě stanuli Roman Vejražka, business account manager ze společnosti Epson, a Radek Pospíšil, sales and marketing manager ze společnosti NEC. Argumentovali pro vhodnost technologií 3LCD a DLP v různých aplikacích, lákali partnery na prodej do vertikál a samozřejmě představili podporu jak pro volume prodejce, tak pro resellery a dodavatele s přidanou hodnotou.
Pokud provozujete e-shop či nějakou formu katalogového prodeje, určitě vás bude zajímat, jaké jsou aktuální možnosti přepravních služeb na trhu. Nabídka na trhu se totiž rozšiřuje, specializované služby pro e-shopy již připravila Česká pošta, ale např. i PPL či DPD.
Marek Šalanda tentokrát připravil kulatý stůl jako Malého průvodce prodejem bezpečnosti. Zástupci společností AVG, Check Point, Symantec, a VAD distributorů Annex NET a DNS diskutovali nad příležitostmi v oblasti bezpečnostních řešení pro menší a střední firmy. Co zákazníci vlastně chtějí a jakých chyb se vyvarovat při prodeji „bezpečnosti“?
U malých a středních firem jsme zůstali také s tématem prodeje síťových řešení. V jakém okamžiku se firma stává klientem poptávajícím inovaci sítě? A jaké argumenty při přípravě nabídky a jejím obhájení použít? Kdy nabídnout bezdrátové prvky a kdy se vyplatí zvážit PoE?
V seriálu školení jsme si tentokrát vzali na mušku školicí centra HP. V jakých prostorech a s jakými podmínkami se můžete zúčastnit školení a získat certifikace u HP? Náročnost přiblíží i názory partnerů, kteří absolvovali jak technické, tak obchodní kurzy.
Jak získat tištěný speciál?
Celoroční předplatné tištěných speciálů ChannelWorld stojí 400 Kč/17,3 EUR. Dosud zaregistrovaní čtenáři speciál dostávají i nadále za stejných podmínek jako při registraci. Benefitem pro nově zaregistrované zůstane měsíční informační mailing a přístup k uzavřeným částem webu. Registrací na webu navíc získáte možnost objednat celoroční předplatné s 50% slevou.
K dispozici je také on-line trafika, ve které si můžete objednat libovolné číslo a nechat si jej zaslat až na váš stůl.
Pokud máte zájem o předplatné a nechcete se registrovat na webu ChannelWorldu, můžete si jej objednat na webu IDG, kde nabízíme také zvýhodněné balíčky s dalšími tituly.
Registrace na webu ChannelWorldu vám zpřístupní i další služby pro prodejce, dodavatele služeb a další profesionály v prodejním kanálu ICT a CE. Jedná se například o online vyhledávač distributorů ICT a spotřební elektroniky v ČR a SR.
Uzavřená sekce webu ChannelWorld je určena primárně resellerům, dodavatelům služeb a profesionálům v prodejním kanálu ICT a spotřební elektroniky. Pokud tyto podmínky nesplňujete, IDG Czech Republic si vyhrazuje právo vaši registraci odmítnout. Děkujeme za pochopení.
Více informací o projektu ChannelWorld a dalších médiích IDG Czech najdete na stránkách IDG.cz.
Komentáře