Whirlpool ČR zavádí do marketingu a obchodu mobilitu

Nové technologie a komunikační prostředky se staly důležitým tématem ve společnosti Whirlpool CR, která modernizuje fungování obchodního oddělení pomocí mobilních aplikací a využívá tablety pro řízení obchodu.

Whirlpool ČR zavádí do marketingu a obchodu mobilitu



„Mobilní (r)evoluce“, jak Whirpool změnu nazývá, spočívá v každodenním používání tabletů v rámci obchodního a marketingového oddělení.

Hlavním požadavkem společnosti Whirpool ČR bylo urychlení komunikace a efektivní využití času a práce obchodního týmu. Jako dodavatele zvolila firmu mForce.

Projekt se skládá ze tří aplikací pro platformu Apple iOS. Dvě z nich jsou produktové katalogy, které obsahují představení technologií domácích spotřebičů Whirlpool a Bauknecht.

Dále je možné v aplikaci on-line zadat požadavek na opravu spotřebiče (Bauknecht) nebo zaregistrovat prodlouženou záruku na spotřebiče (Whirlpool).

Třetí částí je přizpůsobené mobilní CRM, kter nabízí přehled aktuálních prodejů, umožňuje práci s databází partnerů včetně reportingu, plánování schůzek, kalkulace nákupních cen a tvoření objednávek přímo z tabletu.

Součástí řešení je i pohled pro vedoucí pracovníky společnosti, kteří mohou sledovat výsledky aktuálních prodejů, informace od obchodních zástupců z terénu a další. Serverová část pak poskytuje informace o veškerých aktivitách zaznamenaných do tabletů.

Od sestavení zadání k představení řešení obchodnímu oddělení uběhly 3 měsíce. Od 1. 7. 2013 Whirpool aplikaci plně využívá.

„Od mobilní (r)evoluce si slibujeme hlavně efektivnější využití času zástupců obchodního oddělení, zlepšení a modernizaci prezentace přímo u obchodního partnera a v neposlední řadě vylepšení předávání informací uvnitř společnosti,“ uvedla Anna Dufková, online manager společnosti Whirlpool CR. 

Zdroj: Whirpool ČR








Úvodní foto: Whirpool ČR

Komentáře