Přejmenováním ze SkyVera na Veracomp se společnost plně začleňuje do stejnojmenné skupiny a nyní má za cíl stát se v příštích letech jedničkou na českém trhu.
Kromě názvu a loga firmy se změnila i její grafická komunikace, respektive korporátní identita. Nová webová prezentace je dostupná na webu www.veracomp.cz.
Veracomp je největším VAD distributorem na polském trhu a jednou z největších distribučních společností ve střední a východní Evropě vůbec, dodává nově přejmenovaný Veracomp v oznámení.
„To, že jsme se rozhodli změnit jméno a převzít značku Veracomp určitě nebyla náhlá záležitost. Naopak, museli jsme tvrdě pracovat, abychom si začlenění do skupiny zasloužili,”komentoval v oznámení médiím změnu Petr Janda, generální ředitel SkyVera.
Veracomp očekává v příštích letech rychlejší růst
Společnost SkyVera/Veracomp působí na českém trhu téměř pět let. Za dobu působení si budovala jméno firmy s individuálním přístupem jak ke klientům a partnerům, tak k vlastním zaměstnancům.
To má vystihovat i nový design, který se změnou jména přichází a je jednotný pro celou skupinu.
„Nové logo symbolizuje dlaně spojené do kruhu ukazující na střed – společný cíl. Také vystihuje spolupráci mezi distributorem a partnery,” vysvětluje firemní vizuál Petr Janda.
Stoprocentní začlenění do skupiny Veracomp má být pro společnost hnacím motorem k dalšímu růstu.
Podle údajů dostupných v obchodním rejstříku dosáhla SkyVera (nyní Veracomp) za rok 2012 tržeb za prodej zboží ve výši 66,985 mil. korun, o rok dříve firma utržila 67,817 mil. korun, v roce 2010 pak 54,173 mil. korun a dále v roce 2009 tržby (za prodej zboží) činily 23,623 mil. korun.
Zdroj: SkyVera/Veracomp, Justice.cz, ChannelWorld