Přihlašování přes PayPal má snížit počet nedokončených objednávek

Společnost PayPal uvedla pro internetové prodejce i jejich zákazníky novou verzi svého centralizovaného řešení pro správu identit. Jaké výhody přihlašování přes PayPal přináší prodejcům a zákazníkům?

Přihlašování přes PayPal má snížit počet nedokončených objednávek



Společnost PayPal provozující stejnojmenný online platební systém představila novou verzi služby PayPal Access nově přejmenovanou na Log In with PayPal (Přihlašování přes PayPal). Jde o řešení pro správu identit a autentifikaci uživatelů.

Služba umožňuje přihlašovat se k zákaznickému účtu v internetovém obchodě prostřednictvím existujícího uživatelského účtu u platebního systému PayPal. Oproti jiným řešením podle společnosti PayPal inovovaná služba zahrnuje vše, co je potřeba k vytvoření účtu a provedení nákupu v internetovém obchodě.

Vedle samotné identifikace uživatele zprostředkuje informace pro dodání zboží, podrobnosti o platbě a zajistí konečné zpracování nákupu u pokladny.

Zákazníci se prý „pomocí několika málo kliknutí bezpečně zaregistrují či přihlásí, aniž by museli u každého prodejce znovu zadávat údaje o platební kartě nebo dodací adrese,“ uvádí společnost PayPal ve zprávě pro média.

Log In with PayPal připomíná českou službu MojeID.cz provozovanou sdružením CZ.NIC, která je již nasazena v řadě českých e-shopů včetně několika těch předních. MojeID.cz ovšem aktuálně nedovede předat platební údaje.

Nová verze služby Log In with PayPal prý vznikala s ohledem na trend, kdy stále více zákazníků nakupuje z mobilních zařízení. Má být optimalizována pro rychlé a pohodlné využití v chytrých mobilech či tabletech. Poprvé je do této služby také plně integrované placení přes systém PayPal.

PayPal slibuje méně nedokončených objednávek

Jaké výhody má inovovaná služba pro prodejce? Podle společnosti PayPal může pomoci sledovat zákaznické účty, zvýšit konverzi a omezit procento opuštěných nákupních košíků resp. nedokončených objednávek.

Studie totiž ukazují, že takřka jeden ze čtyř zákazníků opouští svůj virtuální nákupní košík ve chvíli, kdy je vyzván k vytvoření účtu, téměř polovina pak zavírá web, jakmile si nemůže vzpomenout na heslo,“ uvedl ve zprávě pro média Damon Hougland, ředitel správy identit společnosti PayPal.

Služba Log In with PayPal je globálně dostupná. Využívá technologie s otevřeným zdrojovým kódem jako je OAuth nebo JSON. Navíc je založena na stejné technologii RESTful jako nová rozhraní API služby PayPal, což má vývojářům a prodejcům usnadnit integraci.

Zdroj: PayPal








Úvodní foto: PayPal.com

Komentáře