Prestigio zahájilo provoz zákaznické linky pro ČR

Operátoři zákaznické linky Prestigia mají pomoci s řešením technických potíží i s výběrem produktu.

Prestigio zahájilo provoz zákaznické linky pro ČR



Společnost Prestigio se rozhodla posílit své oddelění péče o zákazníky. Od 1. 11. provozuje zákaznickou linku pro Českou republiku.

Zákazníci mohou získat informace o produktech na bezplatném telefonním čísle 800 400 119, a to v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.

Pracovníci technické podpory mají být připraveni pomoci při jakýchkoliv potížích s nastavením produktů, vyřešit technické problémy a poradit při výběru produktů. V případě, že zákazníci zavolají mimo provozní dobu a zanechají svůj kontakt, pracovníci zákaznické linky je budou kontaktovat následující den.

Zákaznické centrum se nachází v Praze, kde sídlí i vývojový tým značky, zodpovědný za programování softwaru a firmwaru. Spuštění telefonické linky je tak dle společnosti přirozeným posunem v rámci procesu poskytování produktové a technické podpory.

Zdroj: Prestigio









Úvodní foto: © Yuri Arcurs - Fotolia.com

Komentáře