MMD chce být první: Philips a AOC uvádí all-in-one i monitory pro zdravotnictví

Společnost MMD představila produktové novinky značek Philips a AOC. Jsou mezi nimi profesionální, herní i úzce specializované modely.

MMD chce být první: Philips a AOC uvádí all-in-one i monitory pro zdravotnictví



Společnost MMD na setkání s novináři představila novinky v segmentu monitorů od značek Philips a AOC. Portfolio novinek obsahuje například monitor all-in-one, herní monitory, speciální displeje do zdravotnictví nebo zařízení pro venkovní instalaci.

Nejvyšší ambice

Jiří Dubina, regional sales director MMD a AOC v úvodním slovu hovořil o korporátních záležitostech a o principu spojení značek Philips a AOC pod MMD, jež v prezentaci označil za „manželství z rozumu i vášně.“ Představil i rozdíly mezi brandy. Zatímco AOC chce podle něj sázet na „svěží a hravý design,“ Philips cílí na serióznější segmenty a B2B.

Podle Jiřího Dubiny je MMD druhým největším hráčem na trhu a ambicí dostat se na nejvyšší příčku. Napomoci tomu má i 100 % zaměření MMD na monitory a displeje.

Philips přináší monitor all-in-one

Jana Robešová, sales manager pro ČR a SR, představila novinky značky Philips. Vévodí jim třiadvacetipalcový Full HD monitor Philips S231C4AFD v provedení all-in-one. Zařízení je vybaveno čtyřjádrovým procesorem, operačním sytémem Android 4.2, 2 GB operační paměti a 8 GB interní paměti na ukládání dokumentů, hudby nebo aplikací. Dále disponuje integrovanou web kamerou, mikrofonem, reproduktory, Wi-Fi modulem a dvěma USB porty.

Mezi dalšími novinkami byl například displej Ultrawide 21:9 v rozlišení WQHD (2560 x 1080) určený pro profesionální použití, kde může díky nezvyklému poměru stran suplovat dva nezávislé monitory. Dále byl představen například USB Docking Monitor, určený na „zadokování“ notebooku včetně hubu na připojení dalších periferií.

AOC má novinky ve třech řadách

Martin Hempl, sales manager pro ČR představil novinky AOC. Značka dodržuje základní rozdělení produktů do řad Pro, Value a Style, přičemž první je určena pro B2B prodej a profesionální využití, druhá cílí na cenu a třetí na náročné zákazníky preferující vzhled.

Standardem je FullHD rozlišení a úhlopříčka od 23,6 palců. Řadě Style potom jasně dominuje 24“ model g2460Pqu s frekvencí 144 Hz, vyvinutý pro hráče počítačových her.

Specializace na použití ve zdravotnictví

Jeroen Brants, product manager pro Evropu, představil speciální monitory řady Clinical Review určené pro použití ve zdravotnických zařízeních. Specializace je znát nejen bílou úpravou plastu, nýbrž i jeho antibakteriální vlastností umožněnou vylučováním iontů stříbra. Jeroen Brants deklaroval 99,9% účinnost v likvidaci mikrobů.

Displeje jsou vybaveny technologií DICOM umožňující jemnou kalibraci na odstíny šedi, což najde uplatnění např. při prohlížení rentgenových snímků.

Navzdory speciální výbavě a splněným normám je však první generace těchto monitorů omezena na administrativní využití v ordinacích nebo na recepcích. Philips ale počítá s tím, že v současnosti vyvíjená druhá generace, jež bude k dispozici příští rok, již splní kritéria i pro připojení k diagnostickým přístrojům nebo k použití na operačních sálech.

Public signage, tam kde klasický monitor neobstojí

Milan Krejzlík, sales manager MMD, na závěr hovořil o řešeních typu public signage pro použití ve veřejných prosterech včetně exteriérů. I zde je nabídka rozdělena do několika základních řad, od Q-Line určené pro prodejní prostory nebo campusy, po E-Line a V-Line s kovovými korpusy a vysokou svítivostí, určené pro venkovní instalace.

Zajímavá je řada 3D-Line umožňující zobrazení 3D obrazu holým okem bez použití brýlí nebo jiných zařízení. Milan Krejzlík uvedl nevýhodu ve vysokých nákladech, ale vyzdvihl schopnost zařízení upoutat pozornost kolemjdoucích po několikanásobně delší dobu než 2D displeje, což mohou ocenit provozovatelé venkovní reklamy.

Zdroj: MMD, ChannelWorld








Úvodní foto: MMD

Komentáře