Lidé: D-Link mění lokální zastoupení, vedení přebírá Norbert Ebinger

Vedením české i slovenské pobočky společnosti D-Link byl pověřen Norbert Ebinger. Českou pobočku posiluje Veronika Mandíková, která bude mít na starost mj. resellery. K jakým dalším změnám došlo?

Lidé: D-Link mění lokální zastoupení, vedení přebírá Norbert Ebinger



Společnost D-Link, výrobce síťového hardwaru, oznámila personální změny ve svých pobočkách v České republice a na Slovensku.Vedením obou poboček je nyní pověřen Norbert Ebinger (na úvodní fotografii), který i nadále bude zároveň zastávat pozici oblastního manažera pro Maďarsko.

Na pozici nahradil Aleše Pícla, který pobočku vedl od listopadu roku 2008.

Rádi bychom na českém a slovenském trhu podnikli stejné obchodní a marketingové kroky, jaké se nám osvědčily v Maďarsku. Půjde o různé změny v partnerské struktuře napříč všemi segmenty: e-tailem, retailem, resellerskou sítí a oblastí telekomunikačních operátorů,“ uvedl Norbert Ebinger ve zprávě pro média.

Ebinger pro D-Link pracuje od června 2012. Předtím vedl budapešťskou pobočku společnosti ZyXel, kde zároveň spravoval zastoupení pro deset zemí v regionu. Je absolventem oboru elektrotechnika na Technické Univerzitě v Budapešti.

D-Link posílila Veronika Mandíková

Veronika MandíkováNa pozici sales manager multi channel v české pobočce společnosti D-Link nastoupila Veronika Mandíková (na fotografii vpravo).

Na starost bude mít retail, e-tail a resellerské sítě.

Dříve pracovala pro Logitech či Dell. Nyní se vrací z mateřské dovolené.

Českou pobočku společnosti D-Link naopak opustila Jana Rajdlová, která měla na starost retail. Její povinnosti přebírá právě Veronika Mandíková.

Změny ve struktuře českého zastoupení

D-Link dále oznámil také změny ve struktuře svého českého zastoupení. Dániel Bonyhádi přebírá odpovědnost za obchodní aktivity v telekomunikačním segmentu. Jeho blízkým spolupracovníkem má být předprodejní inženýr Marek Štěpánek.

Veškeré marketingové a PR aktivity bude nyní řídit Viktor Kilbertus, který dosud působil v Maďarsku. Nově však rozšiřuje pole své působnosti také o Českou republiku a Slovensko.

D-Link ve zprávě pro média uvádí, že změny ekonomického klimatu prý vyžadovaly „přehodnocení přístupu k trhu a novou strategii.

Zdroj: D-Link, ChannelWorld








Úvodní foto: D-Link

Komentáře