Hlavní navigace

LG chce zlepšit vnímání značky, přichází s novým sloganem

27. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: LG
Výrobce elektroniky LG přichází s novým sloganem „Všechno je možné“. Co si od něj slibuje a kde všude jej hodlá používat? Končí dosavadní slogan „Life’s Good“?

Společnost LG Electronics, výrobce elektroniky LG, představila novou strategii v oblasti firemní identity, kterou charakterizuje slogan „Všechno je možné“ respektive „It’s All Possible“.

Dosavadního sloganu „Life’s Good“ se asijský výrobce elektroniky nevzdává. Nový slogan jej má vhodně doplňovat.

Bude sloužit k posílení našeho silného renomé jako společnosti orientované na lidi, která dokáže na tvářích zákazníků vyloudit úsměv,“ uvedla k novému sloganu ve zprávě pro média Andrea De Sousa, marketingová manažerka české pobočky LG Electronics.

Společnost chce posílit pozitivní vztah ke značce LG. Nový slogan plánuje užívat v televizní a rozhlasové reklamě, reklamě v tisku i na internetu. Dotkne se prý také marketingových nástrojů v prodejnách a objeví se i při uvádění nových výrobků na trh.

Zdroj: LG

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů