Hlavní navigace

Internet Mall v červnu vedl žebříček on-line inzerentů

17. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © bloomua - Fotolia.com
Zadavatelé internetové display reklamy využili v červnu 2013 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 615 milionů korun, což je o 2 miliony více než minulý měsíc.

Podle statistik monitoringu internetové display reklamy využili zadavatelé v červnu 2013 bannerovou reklamu v celkové hodnotě 615 milionů korun. Meziměsíčně došlo k nárůstu jen o 0,3 %, ale v meziročním srovnání výdaje stouply o 28 %.

Největším zadavatelem je nadále internetový obchodník Internet Mall, který podle AdMonitoringu v červnu využil reklamní prostor v hodnotě 29,9 milionů korun.

Druhým největším zadavatelem byl v červnu obchodní řetězec Lidl Česká republika s inzercí v hodnotě 19,2 milionů korun a třetí příčku obsadila společnost Student Agency s reklamou v hodnotě 17,2 milionů korun.

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost Mediaresearch.

Zdroj: Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Synology po roce ocenilo nejlepší české partnery, Aricoma získala double
Synology po roce ocenilo nejlepší české partnery, Aricoma získala double
IDC: Globální dodávky pracovních stanic klesly, zlepšení je ale na obzoru
IDC: Globální dodávky pracovních stanic klesly, zlepšení je ale na obzoru
AT Computers opět získalo titul distributora roku společnosti Honeywell
AT Computers opět získalo titul distributora roku společnosti Honeywell
EET Group je distributorem velkoformátových displejů Leyard
EET Group je distributorem velkoformátových displejů Leyard
ABSL: Čtyři z pěti center IT a podnikových služeb chtějí více šlápnout do automatizace
ABSL: Čtyři z pěti center IT a podnikových služeb chtějí více šlápnout do automatizace
Eset: Zdrojem adwaru na macOS byly v únoru falešné aplikace pro stažení torrentů
Eset: Zdrojem adwaru na macOS byly v únoru falešné aplikace pro stažení torrentů