Internet Mall v červnu vedl žebříček on-line inzerentů

Zadavatelé internetové display reklamy využili v červnu 2013 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 615 milionů korun, což je o 2 miliony více než minulý měsíc.

Internet Mall v červnu vedl žebříček on-line inzerentů



Podle statistik monitoringu internetové display reklamy využili zadavatelé v červnu 2013 bannerovou reklamu v celkové hodnotě 615 milionů korun. Meziměsíčně došlo k nárůstu jen o 0,3 %, ale v meziročním srovnání výdaje stouply o 28 %.

Největším zadavatelem je nadále internetový obchodník Internet Mall, který podle AdMonitoringu v červnu využil reklamní prostor v hodnotě 29,9 milionů korun.

Druhým největším zadavatelem byl v červnu obchodní řetězec Lidl Česká republika s inzercí v hodnotě 19,2 milionů korun a třetí příčku obsadila společnost Student Agency s reklamou v hodnotě 17,2 milionů korun.

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost Mediaresearch.

Zdroj: Mediaresearch









Úvodní foto: © bloomua - Fotolia.com

Komentáře