Europea Distribution vyhodnotila první rok komisní distribuce

Europea Distribution má za sebou první rok provozování systému komisního prodeje tří značek. Jak jej hodnotí?

Europea Distribution vyhodnotila první rok komisní distribuce



Společnost Europea Distribution oznámila, že má za sebou první rok provozování nového obchodního modelu komisního prodeje. Ten aplikuje na značky Crono, C-Print, CQpoint.

Toto období bylo ve znamení budování silné partnerské sítě, která ke dnešnímu dni čítá více než 70 poboček, uvedla Europea Distribution v oznámení.

Zákazník si může vzít zboží přímo na sklad a může s ním libovolně disponovat, aniž by mu bylo fakturováno. Nevzniká mu tak starý sklad a zbytečné náklady na produkty v jeho prodejně. Za zboží zaplatí až poté, co ho prodá. Zákazníky pravidelně navštěvují naši obchodní zástupci a kontrolují a doplňují jejich sklad,“ vysvětlil prodejní model pro ChannelWorld, Jan Raj, obchodní ředitel Europea Distribution.

Dále Jan Raj uvedl, že v nákupních cenách k prodejcům přistupuje distributor individuálně, včetně cen nebo podpory prodeje tohoto zboží, to mu má umožnit využít jejich potenciálu.

„A pokud jde o nákupní ceny, cenotvorbu přizpůsobujeme výkonu a možnostem zákazníků s ohledem na konkurenční produkty,“ dodává Raj.

Značka Crono pokrývá periferie, příslušenství a komponenty pro PC, C-Print pokrývá spotřební materiál a CQpoint pak routery a switche.

Zdroj: ChannelWorld, Europea Distribution








Úvodní foto: © maxoido - Fotolia.com

Komentáře