Cisco mění model prodeje cloudových služeb

Společnost Cisco Systems na konferenci Partner Summit oznámila plánovaný agresivní vstup do midmarketu a s tím změny v programu prodeje cloudových služeb.

Cisco mění model prodeje cloudových služeb



Jako midmarket Cisco označuje společnosti od sta do tisíce zaměstnanců. Podle výrobce tento trh bude do roku 2016 představovat adresovatelných 25 miliard dolarů v technologiích a 30 miliard dolarů ve službách.

Andrew Sage, worldwide partner led chief, uvedl, že společnost zdvojnásobuje investice do zdrojů a pobídek pro partnery na 150 milionů dolarů a rozšiřuje svou nabídku o účelově vytvořené technologie jako Cloumd Managed Networking portfolio, Managed Services Dashboard, switche Catalyst 2960 a řešení Virtualized Foundation Smart.

Cisco dále provedlo změny v partnerském programu Cloud Partner, aby pomohlo poskytovatelům řešení dosáhnout vyšších tržeb. Změny v programu spojené s pobídkovým programem Value Incentive Program (VIP) budou spuštěny v srpnu 2013.

Změny v programu:

  • Existující partneři Cisco, kteří se stanou Cloud Services Resellery získají VIP rabaty na prodeje Cisco Powered Cervices.
  • Interní obchodní síla bude kompenzována za prodej Cisco Powered Services skrze resellery.
  • Cloudoví partneří budou moci používat značku Cisco-Powered pro své marketingové kampaně.
  • Program odměn poskytne body za Cisco Learning Credits nebo ceny jako velké televizory.
  • Přístup k samoobslužnému webovému portálu Cloud GTM Resource Center – tržiště nástroji pro propagaci nabídek poskytovatelů cloudových služeb.

Cisco pro channel partnery připravilo také manuál zvaný „The Business Transformation Playbook“, který v šesti kapitolách shrnuje nejlepší zkušenosti v řešeních, příležitosti, obchodní modely, prodej, marketing, služby, nástroje a zdroje. Playbook bude dostupný jako pdf nebo jako video.

Zdroj: IDG News Service








Úvodní foto: © rukanoga - Fotolia.com

Komentáře