Canon „nakopnul“ novou sezónu na setkání s partnery

Společnost Canon uspořádala v Praze partnerské setkání. Představila výsledky, vize i nové sídlo.

Canon „nakopnul“ novou sezónu na setkání s partnery



Společnost Canon uspořádala pro své obchodní partnery setkání s názvem Canon Kick off. Akce proběhla 9. 10. v Praze a představitelé společnosti na ní seznámili partnery s hospodářskými výsledky firmy, její pozicí na trhu a výhledy do nejbližší budoucnosti. V závěru společnost partnerům předvedla své nové sídlo.

Po integraci a v novém

Úvodní slovo si vzal Ladislav Paleček, managing director Canon CZ a Canon Slovakia. Ve svém projevu hovořil zejména o nedávno ukončené integraci společnosti Océ do struktur Canonu, jež byla završena 1.10. přestěhováním do nového sídla.

Pro partnery může být nové sídlo v pražských Holešovicích zajímavé zejména kvůli novému showroomu. Ladislav Paleček uvedl, že jde o největší zařízení svého druhu v republice a je partnerům k dispozici, stejně jako šestnáct jednacích místností a blízká infrastruktura.

Ladislav Paleček dále hovořil o mírně se propadajícím trhu a vizi společnosti na poslední kvartál tohoto roku, která se má nést v duchu firemního hesla „Sell more, spend less“ (více prodat, méně utratit).

Zacílení na služby

Následně si slovo vzal Miloš Bejblík, marketing director české a slovenské podobočky. Ten partnerům shrnul pozici Canonu na trhu ve srovnání s konkurencí v jednotlivých segmentech a při meziročním srovnání s rokem 2012. Zmínil rovněž způsoby, jakým se společnost stará o viditelnost své značky na veřejnosti prostřednictvím podpory sportovních, společenských a kulturních událostí.

Další představitelé společnosti, jmenovitě Jiří Jedlička, Daniel Míka, Pavel Hartmann a Milan Künstler, následně hovořili o prodejních strategiích, případových studiích a obchodních službách. Právě služby mají v budoucím působení Canonu hrát zásadnější roli než doposud.

Zdroj: ChannelWorld







Komentáře