Hlavní navigace

AdMonitoring: Mall.cz v září opět válcoval on-line reklamou zákazníky

16. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © bloomua - Fotolia.com
Poprázdninový začátek sezóny na poli internetové reklamy byl ve znamení meziměsíčního i meziročního růstu. Největším zadavatelem byl e-shop Mall.cz.

Sdružení pro internetovou reklamu zveřejnilo statistiky AdMonitoring za letošní září. Výsledky ukázaly, že v září 2013 využili zadavatelé o poznání větší prostor nejen v meziměsíčním (nárůst o 45 %), ale i v meziročním srovnání. Oproti stejnému měsíci v roce 2012 vzrostla ceníková hodnota využitého prostoru o 23 %.

Největším zadavatelem reklamy se stal internetový obchodník Internet Mall, který v září využil reklamní prostor na internetu v hodnotě 30 milionů korun.

Na druhém místě skončila společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 18,2 milionů korun a třetí byl obchodník Lidl Česká republika, který umístil reklamu za 11,8 milionů korun.

Zdroj: Sdružení pro internetovou reklamu

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice
TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
Seyfor dokončil akvizici části společnosti Digitask
Seyfor dokončil akvizici části společnosti Digitask