Acer mění pozicování low-end, mid-range a high-end produktů a značek

Po ukončení značky eMachines se Acer chystá reorganizovat subznačky Packard Bell a Gateway pro použití u entry-level i mid-range produktů.

Acer mění pozicování low-end, mid-range a high-end produktů a značek



Ředitel společnosti Acer JT Wang podle serveru DigiTimes uvedl, že 80-90 % dodávek produktů společnosti spadalo dříve do entry-level modelů, přičemž jen malý podíl zboží představoval střední a vyšší třídu.

Nyní podle Wanga tvoří high-end produkty kolem 5-6 % dodávek a střední třída představuje 10 % prodaného zboží. V následujících dvou až třech letech chce Acer změnit poměry na více než 10% podíl high-end produktů, 30% podíl zboží střední třídy a 60 % entry-level modelů.

Do budoucna Acer počítá se značkou Packard Bell především pro evropský trh, přičemž pro ostatní země bude používat brand Gateway.

Wang podle DigiTimes také uvedl, že společnost očekává, že konvertibilní notebooky a tablety budou do budoucna představovat 50 % jimi dodaných produktů.

V oblasti smartphonů se Acer údajně zaměří pouze na vlajkové modely a upouští od původní strategie uvedení množství modelů. Společnost je také opatrná v uzavírání nových partnerství s operátory, zatím má uzavřený kontrakt se dvěma ve východníEvropě.

Zdroj: DigiTimes








Úvodní foto: Acer, eMachines

Komentáře