Společnost ABC Data uzavřela s výrobcem LG distribuční smlouvu na komerční a hotelové televizory. V jejím portfoliu se tak objeví modely LN 549C a speciály xxxH určené na provoz v hotelových pokojích.
Komerční modely jsou oproti domácím televizorům vybaveny VGA vstupem, RS 232 vstupem na vzdálené ovládání, možností uzamykání ovládání, „hotelovým módem“ obsahujícím např. omezení hlasitosti, možnost vlastní úvodní obrazovky nebo zamykání nastavení a ladění, ochranou proti krádeži nebo programovatelným automatickým provozem.
Hotely mohou provozovat vlastní kanály
Hotelové modely navíc obsahují informační systém LG ProCentric P, který má umožnit vysílat do televizí v hotelové síti informace o hotelu, mapy, zajímavosti, texty, obrázky, ale i vlastní hotelové videokanály, vše ovladatelné z PC připojeného do sítě.
LG zdůrazňuje, že komerční modely jsou konstruovány na provoz až 16 hodin denně, zatímco domácí přístroje pouze na maximálně 6 hodin.
Produktovým manažerem značky v ABC Data je Tomáš Hásek. Kontakty na něj naleznete na webu distributora.
Zdroj: ABC Data, LG, ChannelWorld