Symantec mění prodejní strategii a zjednoduší produktové řady

Symantec, výrobce bezpečnostních a zálohovacích řešení, přepracovává svou prodejní strategii a reorganizuje softwarové řady. Zeštíhlí střední management a zvýší marketingové a výzkumné snahy.

Symantec mění prodejní strategii a zjednoduší produktové řady



Symantec mění prodejní strategii a zjednoduší produktové řadyZměny by společnosti Symantec měly zabrat 6 až 24 měsíců. V rámci reorganizace se rozdělí jeho software do tří kategorií: home and office security (bezpečnost pro domácnosti a kanceláře), business compliance (součinnost s byznysem) a continuity of operations (kontinuita provozu).

Celkově se Symantec zaměří na deset klíčových oblastí, které kombinují existující produkty a služby do nových, komplexních řešení: Mobile Workforce Productivity, Norton Protection, Norton Cloud, služby informační bezpečnosti, Identity/Content-Aware Security Gateway, Data Center Security, Business Continuity, Integrovaný Backup, Cloud-Based Information Management a Object Storage Platform.

Symantec údajně zvýší investice do výzkumu a vývoje a podpoří vytvoření strategických partnerství. Společnost připravuje jednodušší organizační strukturu, snížení počtu zaměstnanců ve středním managementu a sjednocení vývojových pracovišť.

Strategií Symanteku je „nabídnout lepší produkty a služby šité přímo na míru pro zákazníky, aby pro ně bylo snazší je prozkoumat, objednat, koupit, používat a samozřejmě dostat pomoc a podporu, kterou potřebují,“ uvedl v oznámení Steve Bennett, prezident a CEO společnosti Symantec.

Jak si Symantec plánuje růst?

V nové strategii a operačním plánu se zavázal Symantec k více než 5% organickému růstu výnosů a zlepšení provozní marže o 30 % v průběhu dvou až tří let. Ve fiskálním roce 2014 očekává organický růst výnosů mezi 0 % a 2 %.

Zdroj: Symantec, IDG News Service








Úvodní foto: © Picture-Factory - Fotolia.com

Komentáře