TP-Link zavedl technickou podporu v češtině

2. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: TP-Link
Po zavedení testovacího režimu české technické podpory na konci roku 2012, spustila společnost TP-Link, dodavatel domácích a SOHO síťových produktů, ostrý provoz.

Služby technické podpory společnosti TP-Link lokalizované pro český trh je nyní spuštěna v plném provozu a vyřizuje řádově stovky dotazů měsíčně, uvedl výrobce.

Prodejní partneři či koncoví zákazníci či se mohou na technickou podporu obracet s požadavky na předprodejní poradenství, ověření kompatibility s dalším hardwarem a softwarem či s dotazy na praktické zkušenosti s provozem jednotlivých zařízení,“ uvádí TP-Link.

V rámci služby můžete taktéž řešit technické problémy spojené s úvodním nasazením produktů. Technická podpora má taktéž připravovat krátké návody, jež mají uživatelům pomoci s realizací nejčastějších úkonů.

Jak kontaktovat?

Na technickou podporu se zákazníci mohou obracet prostřednictvím e-mailových adres podpora@tplinkpartner.cz nebo support@tplinkpartner.cz. K dispozici je také hotline na telefonním čísle (+420) 245 008 103.

Obě služby jsou v provozu v pracovních dnech od 9:00 do 18:00 hodin - první odezvu TP-Link garantuje nejpozději do 24 hodin.

Pro co nejrychlejší vyřízení dotazů byste si před komunikací s pracovníkem podpory měli připravit co nejpřesnější identifikaci konkrétního produktu, pro nějž požaduje technickou pomoc.

bitcoin školení listopad 24

Co si připravit?

  • Typové označení produktu.
  • Příp. verzi daného typu.
  • U dotazů v oblasti síťových produků - poskytovatele internetového připojení.

 
Zdroj: TP-Link

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně