Lidé: Miloš Pravda vede oddělení servisních služeb Dell v Kapsch BusinessCom

Miloš Pravda ve společnosti Kapsch BusinessCom vede nově vzniklé oddělení Operations – Dell. Co tak bude mít vlastně na starost a kde dosud sbíral během téměř dvacetileté kariéry?



Společnosti Kapsch BusinessCom, dodavatel komunikačních a podnikových řešení, oznámila, že v její čerstvě přeskupené struktuře Operations nově vede Miloš Pravda oddělení zodpovědné za servisní služby Dell.

Do společnosti nastoupil teprve letos v lednu jako field operations manager. Nyní bude zodpovědný za realizaci schválených záměrů a plánů pro oddělení Operations - Dell a tvorbu jeho celkové strategie v rámci celé České republiky.

Oddělení Operations - Dell vzniklo, když se spojily servisní služby společnosti Kapsch BusinesCom pro produkty Dell, helpdesk a jednotka Servers & storages.

Miloš Pravda se servisu pro zařízení značky Dell poprvé věnoval již v roce 1994 v technickém oddělení firmy Getronics Services, v níž se o dva roky později stal vedoucím servisního týmu pro notebooky Dell.

Kromě toho ve společnosti Getronics Services  zároveň zastával i funkce FTF coordinator a service level manager, kde měl na starost mapování servisní činnosti organizace včetně logistiky a technické podpory poboček v České republice a na Slovensku.

Od roku 2007 působil v české pobočce společnosti BancTec jako operations director, kde byl odpovědný za její řízení a správu. Společnost BancTec Europe po fúzi přešla pod křídla nadnárodní korporace Worldwide TechServices, v níž Miloš Pravda působil až do roku 2012.

Zdroj: Kapsch BusinessCom 

Úvodní foto: Kapsch BusinessCom 







Komentáře