Konkurence: Kasa.cz oznámila výsledky vánočních prodejů (aktualizováno)

Jakých výsledků dosáhly prodeje jednoho z nevětších internetových obchodů v Česku? Jaké bylo nejžádanější zboží a jak se změnilo chování spotřebitelů?



Internetový obchod Kasa.cz (www.kasa.cz) oznámil prostřednictvím tiskové zprávy výsledky obchodování během Vánoc. V předvánočním období bylo přirozeně evidováno největší množství objednávek z celého roku. Nejvíce jich e-shop registroval 15. 12. 2008, celkem 3 839.

Provozovatelé internetového obchodu rovněž uvedli meziroční nárůst počtu objednaného zboží v časovém rozmezí od 24. 11. do 24. 12. 2008. Vyřízeno bylo o 25 % více objednávek než ve stejném období v roce 2007, obrat v tomto období posílil o 11 %.

Nejžádanějším zbožím letošních Vánoc byly, podle údajů Kasa.cz, meteostanice a robotické vysavače. Následoval kávovar Krups Nescafé Dolce Gusto. Úspěch slavila i osobní elektronika, jako jsou mobilní telefony, MP3 přehrávače, netbooky a notebooky. Reálná čísla prodejů vybraných kategorií vánočního zboží jsou následující: televizory 5 812 kusů, meteorologické stanice 1 024 kusů, domácí pekárny 1 955 kusů, dárkové kupóny 2 905 kusů.Loňské Vánoce přitom v tomto internetovém obchodě proběhly hlavně ve znamení nákupů LCD monitorů, zájem byl ale také o parfémy a hodinky.

„Letos začalo vánoční nakupování o cca 10 dní dříve než loni, takže nárůst není ve sledovaném období tak velký, právě proto, že se nákupy více rozložily v čase. Vykládáme si to tím, že se lidé už více naučili nakupovat na internetu a vánoční internetové nákupy nenechávají na poslední chvíli, jako tomu bylo v minulých letech," komentovala v tiskové zprávě meziroční vývoj Jitka Součková, marketingová manažerka Kasa.cz.

Aktualizováno:

Kasa.cz dnes rovněž oznámila výsledky celoročních prodejů. Společně s e-shopy Obchodní dům.cz, se kterým vytvořila Kasa.cz v listopadu obchodní alianci, dosáhl obrat v roce 2008 plánované výše 2,2 miliardy korun. Zákazníci provedli v roce 2008 na internetových stránkách skupiny 419 000 objednávek v průměrné hodnotě 5 250 korun. Počet registrovaných zákazníků přesáhl 800 000.

 

 







Komentáře