Konkurence: CZC.cz hlásí za rok 2012 nárůst obratu téměř o 30 %

E-shop CZC.cz v roce 2012 podle zatím neauditovaných výsledků dosáhl obratu 1,278 miliardy korun. O jaké zboží stoupal zájem a jak si CZC.cz vede s relativně novým sortimentem televizní techniky?

Konkurence: CZC.cz hlásí za rok 2012 nárůst obratu téměř o 30 %



E-shop CZC.cz (někdejší CzechComputer.cz) zveřejnil předběžné neauditované výsledky svého hospodaření za rok 2012. Jeho obrat meziročně narostl téměř o 30 % na 1,278 miliardy korun.

Zveřejněné číslo udává obrat, který se skládá z tržeb za prodej zboží i služeb,“ upřesnil ve zprávě pro média Marek Šalanda, marketingový ředitel CZC.cz.

Za rok 2011 uvádí CZC.cz obrat 1,008 miliardy a za rok 2010 0,771 miliardy.

CZC.cz největší nárůst poptávky v roce 2012 zaznamenal u tabletů. Jejich prodej prý meziročně vzrostl trojnásobně stejně jako prodej čteček elektronických knih. Chytrých mobilů prodal CZC.cz údajně dvojnásobek při meziročním srovnání. Konkrétní čísla ale e-shop nezveřejnil.

Totéž platí o sortimentu z kategorie televizorů, multimediálních center a přehrávačů, satelitních přijímačů a souvisejících produktů, který je v nabídce CZC.cz stále relativně novým. Marketingový ředitel Marek Šalanda se omezil na konstatování, že „zájem o tento sortiment se zdvojnásobil.

Jak se u CZC.cz vyvíjí poptávka po osobních počítačích, e-shop ve zprávě pro média neuvedl. Oznámil jen pokles zájmu o CD a DVD média. „Tento trend je pochopitelný a je spojený s vlivem nových technologií. Úměrně tomu totiž roste prodej flash disků a paměťových karet,“ popsal marketingový ředitel CZC.cz víceméně obecně platný jev.

Zdroj: CZC.cz








Úvodní foto: © digieye - Fotolia.com

Komentáře