Cisco v Praze otevřelo mezinárodní centrum. Sloužit bude i partnerům v ČR a SR

Srdce Evropy, jak se někdy Praze přezdívá, se po portugalském Lisabonu, egyptské Káhiře, severokarolínském Raleighu a kanadském Torontu stalo pátým městem na světě, ve kterém společnost Cisco otevřela své mezinárodní zákaznické centrum.



Slavnostního přestřižení pásky v novém centru Cisco se ujal Svatoslav Novák, prezident ICT Unie (vlevo) a Andrew Shannon ze společnosti Cisco. Pražské mezinárodní středisko Center od Excellence společnosti Cisco bylo otevřeno ve čtvrtek 21. 10., kdy se slavnostního přestřižení pásky ujali Svatoslav Novák, současný prezident ICT Unie, a Andrew Shannon, ředitel Inside Sales společnosti Cisco. „Nové Center of Excellence je příkladem investice, jaké Česká republika potřebuje. Musíme se rozhodnout, zda u nás budou jen montovny, nebo i „mozkovny“, sdělil Svatoslav Novák.

Pražské centrum nyní zaměstnává 40 odborníků, jejichž úkolem je poskytovat vzdálenou podporu 2 500 zákazníkům a 350 partnerům z 27 zemí střední a východní Evropy a Společenství nezávislých států. Kromě anglického jazyka musí všichni pracovníci bezpečně ovládat i další cizí jazyk, aby se snadno dorozuměli se zákazníky a partnery z 27 zemí. V průběhu jednoho roku by měl celkový počet zaměstnanců vzrůst na 80.

Zmíněnými cílovými zeměmi jsou Albánie, Arménie, Ázerbájdžán, Bělorusko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Česká republika, Estonsko, Gruzie, Chorvatsko, Kazachstán, Kosovo, Litva, Lotyšsko, Maďarsko, Makedonie, Moldávie, Polsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Srbsko, Turecko, Tádžikistán, Ukrajina a Uzbekistán.

Proč právě Praha?

Hosty v nově otevřeném centru přivítal generální ředitel Cisco ČR Alexander Winkler. Z jakého důvodu byla jako páté město na světě vybrána právě Praha, sdělil všem přítomným generální ředitel české pobočky společnosti Cisco, Alexander Winkler: „V České republice působí Cisco již patnáct let a úspěšné se etablovalo na českém trhu, což je jeden z důvodů, proč byla Praha vybrána jako místo, odkud bude zákazníkům poskytována podpora. V Praze je zároveň dostatek talentovaných a vzdělaných lidí, je tu k dispozici kvalitní komunikační infrastruktura a v neposlední řadě jde o atraktivní místo pro české i mezinárodní zaměstnance.“

Zákaznické a partnerské centrum je vybaveno moderními technologiemi a prostředky pro spolupráci a komunikaci na dálku, mezi které patří i řešení Cisco TelePresence. Úkolem zaměstnanců je konzultovat se zákazníky a partnery otázky týkající se technologických i ekonomických dopadů plánovaných projektů a doporučit jim řešení na základě jejich specifických požadavků. Provoz centra je zajišťován outsourcingovou společností On Line. Další informace můžete najít na stránkách našeho sesterského magazínu CIO Business World.

Zdroj: Cisco, ChannelWorld







Komentáře