Skyla představila první produkt

Skyla je nová značka pro IT a spotřební elektroniku, která v těchto týdnech vstoupila na evropský trh. Prostřednictvím distribuční sítě je dostupná také v České republice a na Slovensku. Kdo za ní stojí a jaké produkty bude nabízet?



Skyla má zatím ambice v oblasti multifunkčních digitálních foto rámečkůSkyla je nová značka společnosti Lite-On IT, zaměřená na životní styl zákazníků. Název Skyla byl odvozen od slova „Scilla", což znamená „jarní krása a pohostinnost".  Právě to by mělo podle výrobce charakterizovat jeho budoucí nabídku.

Prvním produktem, který Skyla uvedla na trh, se stal digitální rámeček Memoir. Podle producenta jde o první digitální foto rámeček na trhu, který má v sobě zabudovaný skener k převedení obyčejných fotografii do digitálních souborů.

Uživatelé mohou skenovat fotografie o formátu 10x15 centimetrů, poté si vytvořit digitální soubory, přímo je uložit do 1GB vnitřní paměti a následně přehrávat na 20,3 cm široké obrazovce. Displej má obrazové rozlišení  800x600 pixelů a nabízí skenovaci rozlišení až do 600dpi na fotografie ve formátu 10x15 centimetrů.

1Gigová vnitřní paměť, může uchovat až 200 fotografií 10x15cm nebo 400 fotografií 7,5x12,5 cm v 600 dpi. Memoir dále obsahuje 5-in-1 čtecí kartu kompatibilní s obvyklými formáty paměťových karet jako například CF/SD/MS/MMC/xD a dvě USB. Digitální foto rámeček může také přehrávat MP3, JPEG, MPEG1 a MPEG4.

Doporučená cena produktu je 199 dolarů a na českém trhu se setká s bohatou konkurencí zavedených značek i nabídkou menších, zejména asijských, výrobců.

„Se Skylou chce Lite-On nabídnout vícefunkční digitální foto rámečky, které přinesou zákazníkovi více výhod," komentovala uvedení značky na trh v tiskovém oznámení Virginia Arandiga, manažerka výroby pro Skyla digitální foto rámečky.

V České republice a na Slovensku je značka dostupná prostřednictvím distributora ABC Data. Více se o Skyle můžete dozvědět na její oficiální prezentaci zde.







Komentáře