Nielsen: Ženy kupují e-čtečky častěji než tablety

Výzkum agentury Nielsen ukázal, že ženy ve stále větší míře kupují elektronické čtečky knih v porovnání se stabilním zájmem o tablety a smartphony.

Nielsen: Ženy kupují e-čtečky častěji než tablety



Nielsen: Ženy kupují e-čtečky častěji než tablety. Foto: © fotum - Fotolia.comPodle poslední zprávy společnosti Nielsen tvoří ženy ve Spojených státech 61 % vlastníků e-čteček. Podíl přitom ve třetím čtvrtletí 2010 činil 47 %. Výrazný nárůst podílu žen na trhu e-čteček stojí v kontrastu slabého růstu podílu na trhu smartphonů, kde ženy tvoří 50 % vlastníků. V třetím kvartálu byl podíl žen 46%.

Významný růst podílu ženy zaznamenaly také na trhu tabletů, a to z 29 % v Q3 2010 na současných 46 %, což je však stále podstatně méně než u e-čteček.

Nielsen ve zprávě také uvedl, že o e-čtečky začínají mít větší zájem i starší američané. 30 % majitelů e-čteček je starších 55 let a 21 % je ve věku 45 – 54 let.

Tablety a e-čtečky bývaly především záležitostí mužské a mladší části populace, to už však neplatí, uvedl Nielsen.

Zatímco muži jsou stále převažujícími uživateli tabletů (57 %), 46 % jejich vlastníků je mladších 34 let. Ve třetím čtvrtletí 2010 činil podíl osob ve věku do 34 let vlastnících tablety 62 %.

Zdroj: IDG News Service
Foto: © fotum - Fotolia.com








Úvodní foto: © fotum - Fotolia.com

Komentáře