Mio Partner: Nový portál pro partnery výrobce GPS navigací

Výrobce GPS navigací Mio Technology chce posílit svou pozici na českém a slovenském trhu spuštěním nového portálu Mio Partner s motivačním programem. Jak funguje?

Mio Partner: Nový portál pro partnery výrobce GPS navigací



Mio Partner: nový portál pro partnery výrobce GPS navigacíSpolečnost Mio Technology, výrobce GPS navigací, představila svůj nový projekt pro české a slovenské resellery. Je jím partnerský portál Mio Partner.

Portál Mio Partner je postaven na motivačním programu s jednoduchým systémem bodového hodnocení, za které lze získat praktické i stylové odměny,“ uvedla společnost ve zprávě zaslané médiím.

Českým a slovenským resellerům jsou na portálu Mio Partner přidělovány body na základě prodejních výsledků daných počtem prodaných navigací v předešlém měsíci. Hodnota bodů se liší dle typu navigace. Úspěšní reselleři mohou získané body vyměnit například za tablet Apple iPad 2.

Podpora a motivace našich partnerů je nedílnou součástí naší obchodní strategie. Nabízíme navigace s bezkonkurenčním poměrem ceny a výkonu, avšak pouze s podporou našich partnerů jsme schopni jejich výhody prezentovat koncovým zákazníkům,“ uvedl ve zprávě pro média Tomáš Kudweis, obchodní a marketingový manažer Mio pro Českou republiku a Slovensko

Jak se zapojit a začít sbírat body?

Nejprve musí reseller z České republiky nebo Slovenska vyplnit registrační formulář na adrese www.miopartner.cz. Po potvrzení registrace se může na portál Mio Partner přihlásit. Do konce října 2012 získá každý registrovaný partner na uvítání automaticky prvních 20 bodů.

Na konci měsíce jsou na bodové konto registrovaného resellera připsány body na základě předchozích prodejních výsledků. Dle stavu bodového konta si pak lze vybrat odpovídající odměny. Vedle již zmiňovaného populárního tabletu iPad 2 jde o různé věci na cestování a zábavu.

Fungování portálu je velmi jednoduché a ovládá se jako běžný e-shop,“ popsala nový partnerský portál společnost Mio Technology ve zprávě pro média.

Mio posiluje pozici na českém a slovenském trhu

Po rozšíření distribuce o dalšího partnera přichází portál Mio Partner jako další krok v posilování pozice navigací Mio na českém i slovenském trhu. Jsme si vědomi výhod a výjimečnosti samostatných navigací. Díky našim partnerům se nám daří o nich přesvědčovat i zákazníky,“ tvrdí v tiskové zprávě Tomáš Kudweis.

Jak již ChannelWorld informoval, navigace značky Mio nedávno do své nabídky nově zařadila distribuční společnost eD‘ system Czech. Mimo ní navigace Mio na českém trhu distribuuje také ELKO Trading. Na Slovensku je distributorem GPS navigací značky Mio společnost LC Trading.

Český web společnosti Mio Technology zájemci naleznou na adrese eu.mio.com/cs_cz.

Zdroj: Mio








Úvodní foto: miopartner.cz

Komentáře