Konkurence: HTC otevřelo „brand store“ v Praze

2. 7. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

HTC včera v centru Prahy otevřelo první značkovou prodejnu v Evropě. Kdo jí provozuje a co se snaží prostřednictvím konceptu zákazníkům nabídnout?

Vizualizace nové prodejny HTC.Prodejna HTC je umístěna v ulici Na Poříčí, naproti obchodnímu domu Bílá labuť. Provozuje ji firma TCCM – výhradní zastoupení HTC pro český a slovenský trh a také jediný autorizovaný distributor značky.

Zájemcům zde bude k dispozici odborně vyškolený personál, který jim všechny modely telefonů detailně představí, důraz přitom bude kladen především na osobní zkušenost a přístup. Smartphony značky HTC  si tak bude moci vyzkoušet každý, kdo do nově otevřené prodejny zavítá. Kromě prodejního centra zde společnost plánuje vybudovat také odpovídající servisní zázemí,“ uvádí dovozce v tiskovém oznámení.

Podle provozovatele je otevření obchodu reakcí na rostoucí poptávku po telefonech HTC na českém trhu. Z hlediska obratu trh chytrých telefonů každoročně roste o více než 30 %. Zástupci HTC v České republice navíc uvedli, že se jim daří každoročně zvyšovat podíl na trhu a růst o více než 100 %. Podíl značky na trhu ale odmítli zveřejnit.

Zájem o telefony značky HTC neustále roste, od jejich příchodu na trh se prakticky jedná o strmě stoupající křivku,” uvedl v tiskovém oznámení Kamil Vacek, zástupce společnosti HTC v České republice. „Prodejní výsledky jsou v ČR naprosto fantastické. I z tohoto důvodu se první značková prodejna v Evropě otevírá právě u nás. Pokud budeme v tomto trendu nadále pokračovat, dá se navíc očekávat další expanze.“

Jaké služby nabízí?

Modrý design interiéru nové prodejny je laděn do odstínů zelené, šedé a bílé. Podle provozovatele zde budou k vyzkoušení všechny modely telefonů, včetně novinek Wildfire, Desire a Legend. Obchod navíc umožní zapůjčení všech modelů smartphonů HTC zákazníkům zdarma domů k vyzkoušení až na jeden týden.

ICTS24

Z vyjádření společnosti není jasné, zda se bude koncept značkových obchodu v Evropě dále rozvíjet. Lze ale očekávat, že pokud s ním TCCM v České republice uspějeje, bude usilovat o další obchody na našem území, nebo na dalších trzích, kde působí.

Taiwanská společnost HTC se zaměřuje na high-end přístroje založené na platformách Windows Mobile a Google Android, obohacených o uživatelské prostředí HTC Sense. Více informací o produktech najdete na stránkách HTC.

Zdroj: TCCM

Čtěte dále

Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci