Ján Gažovský nastoupil s účinností od 1. 9. 2012 Jána na pozici generálního ředitele společnosti Electro World pro Českou republiku a Slovensko. V nové funkci bude zodpovědný za řízeníveškerých aktivit retailového řetězce na českém i slovenském trhu.
Ve vedení vystřídá Milana Růžičku, který po sedmi letech odchází z čela společnosti údajně na základě vlastního rozhodnutí.
„Zatímco se podle nejnovější studie Temax společnosti GfK propadl trh s elektrem o 10 procent, Electro World ve všech kategoriích spotřebního zboží navzdory trhu dvouciferně roste,“ tvrdí v tiskovém oznámení Ján Gažovský, nový ředitel řetězce Electro World.
Roste Electro World o více než 50 %?
Za období 1. 5. 2010 – 30. 4. 2011 vykázala společnost podle účetní uzávěrky dostupné ze serveru justice.cz tržby za prodej zboží ve výši 2,73 mld. korun a zisk, resp. ztrátu před zdaněním 31,1 mil. korun. V předešlém účetním roce činily tržby 2,66 mld. korun a ztráta před zdaněním 30,8 mil. korun.
Electro World ve zprávě pro média uvádí, že analytická společnost Incoma Gfk odhaduje jeho tržby v České republice za poslední hospodářský rok na 4,2 miliardy korun. Meziročně srovnání těchto hodnot představuje nárůst tržeb o téměř 54 %, což je na stagnujícím, až klesajícím trhu velmi překvapivé.
Ján Gažovský je se současnou strategií spokojený: „Rád bych tak pokračoval v nastavené strategii, kterou začal realizovat Milan Růžička, protože je vidět, že funguje. Naší prioritou bude i nadále nabízet zákazníkům ucelený sortiment kvalitních produktů za nízké ceny včetně kvalifikovaného poradenství a servisu.“
Gažovský působí v Electro Worldu deset let, tedy již od jeho vstupu na český trh v roce 2002. Z funkce sales managera segmentu IT se postupně propracoval až na obchodního a nyní generálního ředitele.
Electro World dokončil investici do nového formátu a přebudování všech prodejen. Do prodejny v Praze-Průhonicích například investoval částku kolem 25 – 30 milionů korun, uvádí retailer.
Zdroj: Electro World, Justice.cz