OKsystem představil plány na rok 2013, zahrnuje i mobilní aplikace

Společnost OKsystem na tiskové konferenci prezentovala strategické a produktové plány pro rok 2013.



Martin Procházka, ředitel OKsystem, a Ivo Rosol, ředitel vývojové divize 2

OKsystem stále provozuje i po redukci zakázek na Ministerstvu práce a sociálních věcí systém pro vyplácení dávek státní sociální podpory. V současné době má 200 lidí, letos sice vykáže ztrátu, ale díky novým aktivitám se k zisku hodlá vrátit nejpozději v roce 2014

Firma posílila obchodní oddělení a povýšila Janu Benákovou na ředitelku obchodu.

V příštím roce se OKsystem zaměří na minimalizaci ztráty a v roce 2014 se plánuje navrátit do černých čísel. V rámci zahraniční expanze společnost zakládá obchodní zastoupení v New Yorku, přičemž vývoj zůstává nadále v Praze.

V roce 2013 OKsystem uvede na trh systém pro řízení lidských zdrojů OKbase 3.0, který bude obsahovat možnost práce s více organizacemi současně. Organizace mohou být zcela nezávislé nebo uspořádány např. v holdingu. OKbase bude taktéž „cloud ready“.

Začátkem roku by měla na trh přijít nová verze softwaru pro čipové karty OKsmart 3.0, která bude kompatibilní s MiniDrivem od Microsoftu. To znamená automatickou kompatibilitu s Windows 7 a 8. OKsystem také zavedl podporu karet se systémem .NET. Aplikace pro správu karet OKsmart manager je nyní dostupná i ve webovém provedení.

Další oblastí, na kterou se OKsystem chce více zaměřit je vývoj mobilních aplikací. Letos již dodal tyto aplikace pro Europe Assistance, Unicredit banku a pro Mezinárodní florbalovou federaci (IFF), přičemž má údajně sjednány už další zakázky.

OKsystem tvrdí, že objevil díru na trhu mezi miliony aplikací a chce zde využít své zkušenosti s kryptografií. V plánu má vývoj systému pro kryptografickou ochranu anonymní autentizace. Software bude nahrán na čipové karty a umožní ověřit pouze určitou část identity (např. věk), přičem jiné (např. jméno) nezpřístupní.

Zdroj: ChannelWorld







Komentáře