Microsoft spustil beta verzi CRM 2011 online

Microsoft zpřístupnil hosting partnerům i zákazníkům beta verzi připravované nové generace systému Dynamics CRM, kterou ještě tento měsíc doplní beta verze tržiště aplikací a add-onů Dynamics Marketplace.



logo Microsoft Dynamics CRMSlužba CRM Online bude spravována prostřednictvím celosvětových datových středisek Microsoftu a pro hosting partnery i zákazníky bude v on-premise podobě uvolněna jako Microsoft Dynamics CRM 2011.

Jedná se tak o další produkt, který nabídne výrobce prostřednictvím cloudu.

Beta verze nové služby Microsoft Dynamics CRM Online je dostupná v osmi jazykových mutacích a na 36 trzích, přičemž její finální verze se dočkáme koncem letošního roku, kdy by měla být dostupná i česká lokalizace. Po provedení registrace ji mohou partneři stahovat z webu www.crm2011beta.com a začít tak s budováním řešení postavených na nejnovější generaci tohoto podnikového řešení pro řízení vztahů se zákazníky.

Microsoft Dynamics CRM má na celosvětovém trhu obrovský význam, proto se našim zákazníkům a uživatelům snažíme neustále nabízet větší možnosti ve využití CRM technologie,“ uvedl Chris Ridd, vedoucí obchodní skupiny Dynamics společnosti Microsoft.

Micosoft spustí tržiště pro Dynamics

Softwarový gigant dále oznámil, že se koncem měsíce dočkáme i beta verze chystaného tržiště aplikací a add-onů Dynamics Marketplace. Ve své beta verzi bude tato nová online služba přístupná bez jakýchkoliv dalších poplatků a umožní partnerům poptávat a distribuovat řešení pro uživatele produktů z rodiny Microsoft Dynamics, kterým zároveň nabídne katalog obsáhlý více než 700 aplikacemi a profesionálními službami.

Uživatelé budou moci ke službě Microsoft Dynamics Marketplace přistupovat přímo prostřednictvím podnikového systému Microsoft Dynamics CRM a vyhledávat, filtrovat a stahovat aplikace, stejně jako navázat přímé spojení s partnery Microsoftu.

“Spuštění nových služeb Microsoft Dynamics CRM Online a Microsoft Dynamics Marketplace je pro nás obzvláště zajímavým tahem, jenž nám spolu se službou Microsoft SharePoint Online umožní svižně vybudovat působivá hybridní obchodní řešení,“ prohlásil pro IDG Ben Shapiro, generální ředitel společnosti OBS, která je jedním z certifikovaných partnerů Microsoft Dynamics.

Více se o cloudové strategii výrobce můžete dočíst v rozhovoru se zástupci výrobce, který vyšel na ChannelWorldu.

Zdroj: Microsoft, IDG News Service, ChannelWorld







Komentáře