McAfee kupuje NitroSecurity kvůli lepší správě bezpečnostních rizik

McAfee, obchodní jednotka společnosti Intel, oznámila akvizici společnosti NitroSecurity. viceprezident channel & commercial sales, David Small, nám exkluzivně poskytl na Canalys Channels Foru bližší informace.

McAfee kupuje NitroSecurity kvůli lepší správě bezpečnostních rizik



David Small, viceprezident channel & commercial sales společnosti McAfeeNitroSecurity má pomoci McAfee zlepšit schopnosti analýzy rizika a hrozeb v rámci stávajícího portfolia.

Společnosti částku transakce nezveřejnily, měla by být však uzavřena během měsíce.

Bezpečnostní produkty NitroSecurity poskytují detekci, vyhodnocení a snížení dopadů hrozeb v reálném čase. Software umožňuje podnikům kontrolovat datové pakety, sledovat síť, analyzovat a reagovat na aktuální události.

McAfee akvizicí získá schopnosti identifikovat a řešit hrozby „v minutách, ne hodinách,“ uvedl výrobce v tiskovém prohlášené. Mezi zákazníky NitroSecurity patří např. Coca-Cola, armáda Spojených států či NASA.

Zaměstnanci NitroSecurity se stanou součástí obchodní jednotky Risk and Compliance v McAfee, provoz však zůstane v původních kancelářích (Portsmouth, New Hampshire).

David Small odpovídá na otázky ChannelWorldu

Jan Mazal: Kdy budou moci partneři McAfee nabídnout produkty od NitroSecurity?

David Small: Produkty budou dostupné v podstatě od okamžiku uzavření akvizice. Pro partnery jsme již v tento okamžik schopní nabídnout podporu NitroSecurity prostřednictvím našeho nástroje pro správu ePolicy Orchestrator (ePO), kterým dokážeme ovládat i další řešení.

Gartner uvádí, že trh zabezpečení informací a správy událostí – SIEM (Security Information and Event Management) rostl v loňském roce o 15 % na 987 milionů dolarů. Podle IDC poroste významně i v dalších letech.

Kdo je typický zákazník NitroSecurity?

Musím říct, že je to v podstatě každý. Bezpečnost se stává stále komplexnější záležitostí, a pokud ji chcete efektivně spravovat, musíte se podívat na všechny její součásti.

Můžete ještě ve stručnosti představit hlavní cíle McAfee v oblasti partnerské spolupráce pro letošní rok?

Letos velmi tvrdě pracujeme na revitalizaci řady našich programů. Před několika týdny jsme oznámili významné vylepšení programu pro registraci zakázek. Jedná se o velmi agresivní program s výraznými maržemi, což je spolu se zaměřením na usnadnění prodeje celého portfolia hlavním záměrem změn v programech McAfee. Jednou ze změn je také program zaměřený na SMB, který obsahuje řadu nástrojů, podpory a školení, které partnerům pomáhají získat zákazníky. Především v oblasti SMB musíte být velmi rychlí, proto také k registraci zakázek partnerům nabízíme SLA.

Dokážete již nyní říct, jak se akvizice NitroSecurity promítne do programů pro partnery?

Rozhodně to bude znamenat také změny v partnerském programu a zavádění nových certifikací, nyní je však brzo uvádět bližší informace.

Kde spatřujete další příležitosti pro partnery, i z pohledu letošních předchozích akvizic?

Nedávno jsme koupili také společnost Sentrigo, která se zaměřuje na zabezpečení databází. Tyto produkty jsou také předintegrovány s naším ePO. Správa databází jen z pohledu porozumění, kolik jich vlastně organizace provozuje, je velkou výzvou. Naše řešení zabezpečuje databáze mimo samotnou platformu a umožňuje tak jejich nepřetržitou aktualizaci a záplatování. Tato oblast představuje zcela novou příležitost pro partnery a lze očekávat, že trh zabezpečení databází do budoucna výrazně poroste.

McAfee společně se svým distributorem, společností Comguard, minulý měsíc otevřelo v Brně nové kompetenční centrum. Více se o něm dozvíte v rozhovoru s Janem Dymáčkem, Pavlem Hankem a Jonem Parksem zde.

Zdroj: ChannelWorld, IDG News Service







Komentáře