Lidé: Renee Le Moine ředitelkou péče o zákazníky a Jana Máchová personální ředitelkou v Microsoftu

Microsoft v České republice jmenoval personální ředitelku, Janu Máchovou, a ředitelku péče o zákazníky, Renee Le Moine. S jakými zkušenostmi nastupují a koho na pozicích vystřídají?



Renee Le Moine, ředitelka péče o zákazníky ve společnosti MicrosoftRenee Le Moine je od 15. 1. 2011 na pozici ředitelky péče o zákazníky ve společnosti Microsoft zodpovědná za rozvoj komunikace s týmy, zákazníky a partnery. Jejím cílem je zvýšit zákaznickou a partnerskou spokojenost. Post původně zastával Tomáš Přáda, který nadále působí v české pobočce na pozici business development managera.

Dříve Renee Le Moine působila v různých oblastech obchodního řízení a obchodních operací včetně strategického plánování, obchodu nebo vedení lidí ve společnostech Hewlett-Packard, Deloitte nebo v Ukrajinském centru pro podporu privatizace.

Renee Le Moine má více než 15 let zkušeností s managementem v soukromém i neziskovém sektoru v Rusku, na Ukrajině, v Kazachstánu, Maďarsku, Číně, České a Slovenské republice. V současné době také vede kurzy mezinárodního managementu na Tiffin University Prague a ve svém volném čase se věnuje outdoorovým sportům.

Jana Máchová, personální ředitelka ve společnosti Microsoft

 

Jana Máchová (31) nastoupila na pozici personální ředitelky 8. 2. 2011 se zodpovědností za strategický rozvoj a řízení lidských zdrojů české pobočky.  Na pozici vystřídala Markuse Köhlera, který byl jmenován do pozice HR lead for CEE mutli-country.

Do Microsoftu Jana Máchová přišla v roce 2009, kdy působila na pozici HR Business Partnera. Předtím sbírala zkušenosti v British American Tobacco v Nizozemí a v České republice, ale také ve společnostech TNT Post nebo TPCA.

Jana Máchová vystudovala obor Sociální práce v psychologickém poradenství na katedře psychologie na Ostravské univerzitě. Volný čas tráví s rodinou a přáteli, má ráda turistiku, jízdu na kolečkových bruslích a volejbal.

Zdroj: Microsoft, ChannelWorld







Komentáře