Infor bude chtít expandovat i v prodejním kanálu

Infor, výrobce podnikového softwaru, zveřejnil na své včerejší konferenci Inforum partnerský program - tentokrát ovšem pro koncové zákazníky. Jaké jsou další plány výrobce na našich trzích?



Konference Inforum proběhla 20.1.2009 v Břevnovském klášteřeInfor, jeden z největších světových výrobců podnikového softwaru zveřejnil svůj partnerský program pro koncové zákazníky s názvem Infor Ambassador. V rámci programu je klientům Inforu nabídnuto, aby se podíleli na prezentaci technologických inovací, kterých dosáhli díky nasazení produktů softwarového výrobce.

Infor chce tímto způsobem zvýšit povědomí o nabízených softwarových řešeních a podpořit své implementační partnery také na místních trzích. Koncoví zákazníci se mohou zapojit do veřejných aktivit (rozhovory, tiskové zprávy, účast na konferencích, atp.), stejně jako do neveřejných (marketing, telemarketing, referenční návštěvy). Výrobce za to klientům nabízí formální ocenění, společnou práci na zviditelnění značky, přímý přístup k lokálnímu i nadnárodnímu managementu společnosti a prohlubování kontaktů s dalšími zákazníky. Do programu se lze přihlásit zde.

Wolfgang Kobek, viceprezident Inforu pro střední Evropu, nastínil některé plány výrobce v produktové oblasti. Vývoj se nyní soustředí především na specializované aplikace, které fungují jako nadstavba současných řešení, a mohou tak přinést přidanou hodnotu pro zákazníky i příležitost pro implementační partnery. Pracuje se také na řešeních bližších jednotlivým vertikálám. Dalším zajímavým bodem je důraz na rychlý start jednotlivých aplikací.

Strategie Inforu v období ekonomické recese počítá s intenzivnější podporou vícero možností nákupu softwaru. Kromě klasických licencí půjde o hostovaná řešení, SaS (Software as Service), outsourcing a různé varianty financování nákupu.

Pavel Jelínek, ředitel Professional Services Infor Česká republika uvedl, že zhruba polovinu tuzemských zakázek společnosti tvoří nasazení ERP systémů. Vyzdvihl také portál www.infor365.com, kde se mohou dělit o své zkušenosti koncoví zákazníci.

Infor má lokální zastoupení v Praze a Brně, kde zaměstnává více než 40 lidí. V Česku a na Slovensku spolupracuje s patnácti partnery, jejich řady chce dále rozšiřovat, nemá však zájem o další prodejce ERP. O konkrétních plánech na rozvoj místní partnerské sítě vám ChannelWorld přinese rozhovor s viceprezidentem Inforu Jeannem Phillipem Pommelem, který je zodpovědný za prodejní kanál v regionu EMEA.







Komentáře