HP rozšiřuje partnerský program pro software

HP oznámilo rozšíření svého globálního partnerského programu pro software. Změny přinášejí rozšíření možností licencování, které mají zákazníkům pomoci snížit náklady v modelu software jako služba (SaaS), ale také novou marketingovou podporu. Seznamte se s podrobnostmi.



Otázku jak financovat své IT projekty musí řešit řada firem, partneři HP jim nyní mohou nabídnout nové odpovědiZměny globálního programu pro software HP (HP software and solutions) spočívají v zavedení programů Service Provider a modelu licencování Project-Based partner program. Spuštěn byl i  HP Campaign Syndication Program zaměřený na podporu marketingu. Novinky jsou určeny pro Managed a Outsourcer partnery softwarové divize výrobce.

HP Software and Solutions Managed Service Provider program zavádí možnost flexibilního licencování HP software produktů poskytovatelům služeb. Původní čtyři modely licencování (dedicated perpetual use, multi-tenant use, subscription use a utility use) se tak rozšiřují o Project-Based Partner Program, který umožňuje časově omezené licencování (temporary use).

V rámci těchto programů mohou partneři vstupovat na trh spravovaných služeb (managed services) s vybranými produkty z portfolia HP Business Technology Optimization a Information Management.

Partneři tak nyní mohou pod vlastní značkou nabízet hostované služby zabezpečení aplikací a ověření výkonnosti aplikací na bázi jednotlivých (časově jasně vymezených) projektů. Umožňuje to nedávno ohlášený partnerský program HP Software-as-a-Service (SaaS), který dovoluje partnerům dále prodávat produkty z portfolia HP SaaS spolu se specializovanými službami s přidanou hodnotou v jejich oblasti odbornosti.

„Využití rostoucího trhu se softwarovými řešeními poskytovanými formou služby si vyžádá zásadní změny modelů partnerské spolupráce," komentoval aktuální vývoj trhu Darren Bibby, ředitel programu Software Channels Research ve společnosti IDC. „Přístup k širokému portfoliu produktů s širokou řadou možností licencování poskytuje partnerům takový druh flexibility, kterou potřebují k tomu, aby tyto nové příležitosti naplno využili."

Právě zavedení nových programů umožňuje rozšíření způsobů licencování a klade si za cíl nabídnout partnerům nové argumenty pro zákazníky především v oblasti úspor. Využívání produktů na bázi projektů k poskytování krátkodobějších služeb totiž umožňuje partnerům snižovat náklady pro jejich zákazníky a nabízet přesně ty služby, které zákazníci potřebují.

Podpora také pro marketing partnerů

HP dále přichází s novým programem v oblasti marketingu. HP Campaign Syndication Program má pomoci partnerům HP pro softwarový byznys s generováním nových příležitostí. Nová forma podpory poskytuje kompletní online sadu nástrojů, jež umožňuje partnerům využívat hotové marketingové materiály přímo od HP. Partneři si tyto materiály mohou doplnit o vlastní nabídky a vystavovat je na svých webech. Kromě toho mohou vytvářet marketingové kampaně kombinující různá média a sledovat jejich efektivitu pomocí hloubkových reportovacích funkcí.

Jednoduše tak můžete převzít hotovou kampaň od HP a vyhodnotit ji pomocí standardizovaných nástrojů. Výhodou je nejen kvalita materiálů, ale také úspora času s přípravou kampaně.

Služba je dostupná na neveřejném portálu pro autorizované HP software partnery také v Česku. Noví zájemci o partnerství mohou podat žádost přímo na stánkách s informacemi o partnerských programech. Podmínkou partnerství je sestavení byznys plánu, splnění objemových kritérií za licence i služby a proškolení minimálního počtu zaměstnanců v technické a obchodní oblasti.







Komentáře