GFI Software uvedl na český trh Vipre Antivirus, nejprve razí přes firmy

1. 3. 2012
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Společnost GFI Software, poskytovatel infrastruktury pro malé a středně velké podniky (SMB), oznámila uvedení GFI Vipre Antivirus na český trh. Čím chce přesvědčit resellery i zákazníky?

GFI Software uvedl na český trh Vipre AntivirusGFI Vipre Antivirus přichází na trh ve verzi jak pro domácí, tak pro podnikové uživatele. První cestou na trh mají být především malé a střední firmy.

Prodejní argumenty typu nenáročnosti zátěže systémových prostředků, rychlost a spolehlivost detekce lze slyšet i od další konkurence. GFI chce však bodovat mimo jiné i cenou.

Vipre Antivirus byl vyvinut s důrazem na „štíhlé řešení“, které nebude obtěžovat uživatele hláškami, nabídkami či požadavky, které uživatel stejně nedokáže řešit, uvedl Martin Říha, ředitel pro strategii GFI Česká republika a Slovensko.

Naše antivirové řešení navíc funguje nejen na běžných osobních počítačích, ale také na Mac OS a nejrůznějších mobilních zařízeních,“ dodal Říha k pokrytí platforem.

Že prodejní argumenty pro antivir znáte?

Kromě podpory více platforem řešení Vipre Antivirus 2012 obsahuje antivir, antispyware. Širší verze Internet Security nabídne navíc firewall a filtrování nebezpečných webových stránek.

Podnikovým klientům můžete nabídnout verzi GFI Vipre Antivirus Business a s firewallem pak verzi Vipre Antivirus Business Premium. Řešení pro firmy obsahuje také konzoli pro centralizovanou vzdálenou administraci. Partner může navíc díky on-line platformě dodávat správu a administraci zabezpečení vzdáleně. U produktu lze počítat s lokální podporou v českém jazyce.

Martin Říha, ředitel pro strategii GFI Česká republika a SlovenskoZ pohledu rychlosti a účinnosti ochrany GFI argumentuje svou technologií MX-Virtualization (MX-V), která analyzuje chování potenciálního malwaru ve virtualizovaném prostředí. Malware je tak zachycen ještě předtím, než se může spustit na stanici uživatele. MX-V využívá emulátor Dynamic Translation.

GFI tvrdí, že díky technologii MX-V nemusí udržovat nákladnou virovou databázi, což se v konečném důsledku promítá do nižší ceny. Tu však výrobce nezveřejňuje a nechává přímo na nabídce prodejních partnerů.

Zajímavou funkcí Vipre je schopnost kompletně obsloužit migraci z původního nainstalovaného antiviru na nový. Podle slov Roberta Housera, technického ředitele GFI Česká Republika Slovensko, celosvětově uživatelé nejčastěji uživatelé přicházejí z řešení od firem McAfee, Symantec, AVG a Trend Micro (v tomto pořadí). V ČR Vipre údajně nejčastěji nahrazuje Eset NOD32 a AVG.

Licencování, které tu ještě nebylo?

V zásadě GFI nabízí licence na 1, 2 a 3 roky podle počtu chráněných počítačů, přičemž s rostoucím počtem PC klesá jednotková cena. Martin Říha však upozornil na agresivní cenovou politiku pro konkurenční upgrady.

Zajímavou variantou je tzv. Homesite licence, kterou lze pokrýt až 10 počítačů v jedné domácnosti. Úspěch si GFI slibuje i od tzv. Liftime licence, kterou zákazník získá na osm let, přičemž je vázaná na pevnou desku a je povolena jedna změna.

bitcoin školení listopad 24

V České republice a na Slovensku GFI Software registruje k dnešnímu dni řádově tisíce uživatelů tohoto antiviru. Partnerská síť čítá kolem 500 resellerů v ČR a SR a výrobce bude usilovat o její růst. Distributorem pro Českou republiku je společnost PB Com.

Zdroj: ChannelWorld, GFI

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi