Fotoreportáž: Antický SEP 2012

Na letošním antickém setkání společnosti Eset si partneři prošli třemi etapami z antického světa. V první etapě je čekaly informace ze světa informační bezpečnosti a ve druhé a třetí etapě následoval příjemný program a zábava do pozdních hodin.

Fotoreportáž: Antický SEP 2012



Hned po příjezdu do antického světa Esetu, který se nacházel v Tereziánském hotelu v Hradci Králové, se partneři stali smrtelníky, aby v dopolední části stvořili svět pomocí legend. Peter Košinár, experimental research and development jako zástupce mezinárodní virové laboratoře představil všem hrdinům nejnovější hrozby a trendy v roli Cicera.

Hned po příjezdu do antického světa Esetu, který se nacházel v Tereziánském hotelu v Hradci Králové, se partneři stali smrtelníky, aby v dopolední části stvořili svět pomocí legend. Nejdříve si však museli vyslechnout několik bohů, kteří k nim promluvili z hůry.

Peter Košinár, experimental research and development jako zástupce mezinárodní virové laboratoře představil všem hrdinům nejnovější hrozby a trendy v roli Cicera.

Obchodní ředitel Filip Navrátil aka Hermés shrnul historii společnosti Eset a její důraz na tři pilíře lidi, technologii a značku. V současné době je Eset v distribuci ve 180 zemích, zaměstnává přes 800 lidí, z čehož více než polovina pracuje ve vývoji. Odhadem Esetu je nyní jeho software instalován na 9,2 % všech počítačů připojených k internetu na celém světě. (Zdroj: OSBT Survey conducted by United Consultants Wave 5, June 2011)

Peter Košinár, experimental research and development jako zástupce mezinárodní virové laboratoře představil všem hrdinům nejnovější hrozby a trendy v roli Cicera.Eset se primárně zaměřuje na SMB segment. Podle průzkumu agentury Ipsos na vzorku 1 100 českých firem na tomto trhu drží 43 %. Na dalších místech se ukazují AVG s 31 %, Symantec s 13 % a Microsoft s 10 %. (Zdroj: Ipsos, Formy řešení endpoint security ve firmách z SMB segmentu, 09/2012)

Z pohledu instalovaných stanic v SMB je Eset s 30% podílem také první. (Zdroj: Ipsos, Formy řešení endpoint security ve firmách z SMB segmentu, 09/2012)

Jeho celkový finanční podíl mezi českými firmami a spotřebiteli činí podle Gartneru 30 %. (Zdroj: Gartner, Market Share: Security Software, Worldwide)

Filip Navrátil partnery ujistil, že Eset bude nadále držet svůj produkt jako prémiový. Úspěch této strategie podložil tím, že ve většině akvizic klientů bylo jeho řešení dražší než nahrazovaná ochrana.

Za rok 2011 dosáhla společnost Eset software tržeb za licence ve výši 266 milionů korun. Více jak 2/3 všech licencí dodává na trh partnerská síť, ve firemním segmentu je toto číslo ještě vyšší.

Podávejte antické výkony v internetovém marketingu

S přednáškou „On-line minimum pro prodejce“ vystoupil marketingový ředitel Jaroslav Fabián jako Poseidón. To, že úloha marketingu na internetu roste, nejsou jen antické báje. Při nejmenším vám umožní prodávat napříč celou zemí bez nákladů na cestování a rozšířit tak své pole působnosti.

V přednášce měli účastníci možnost se seznámit se souvislostmi výkonnostního marketingu, jehož přímým efektem je v ideálním případě realizovaný prodej. Do budování značky investovat nemusíte, udělal to za vás již Eset. Opakovaný zásah a cílení přes reklamní sítě společností Google a Seznam označil za nedostatečně využívané nástroje v prodejní síti.

Platformou pro diskusi s uživateli je sociální síť Facebook, radí Jaroslav Fabián, a dodává tip: vytvořením video recenze produktů ve vaší nabídce a umístěním na Youtube přitáhnete pozornost zákazníků, kteří si vás po jejím zhlédnutí rádi najdou. Opomenout byste v dnešním mobilním světě neměli ani kompatibilitu svých webů se smartphony.

Neopomenutelnou součástí on-line marketingu je jeho vyhodnocování. Základní měřicí nástroje jsou k dispozici i zdarma (např. Google Analytics). Při vyhodnocování investic nelze však opomenout řadu efektů, které na kampaň mají vliv, namátkou podměřování analytických nástrojů, WOM efekt kampaně, ROPO efekt či korektní nastavení limitu CPC s ohledem na skutečnou hodnotu zákazníka a podhodnocovaný konverzní poměr stránek. Na statistiky je potřeba se dívat z nadhledu s využitím trendových křivek a hlavně, jak říká Jaroslav Fabián, nezapomínat na selský rozum.

Více se o on-line marketingu včetně rychlé analýzy jejich webů zdarma mohli partneři na setkání získat v samostatném online workshopu.

Ave program! Eset naslouchá partnerům

I přes zvažované úpravy ve struktuře a pravidlech partnerského programu Eset změny neprovedl. Úrovně partnerství vyplývají z výše vašeho obratu a získaných certifikací. S vyšším statusem rostou také vaše marže, až na desítky procent.

Eva Zárubová, channel sales manažerka, však představila nový channel tým, jehož obsazení Eset zdvojnásobil. Nyní je blíže prodejcům v regionech. Každý silver, gold a platinum partner má přiřazeného konkrétního channel manažera, se kterým může řešit všechny otázky.

Změna nastala také v marketingové a prodejní podpoře, kterou účastníkům představily Lucie Andrlová a Barbora Rochová, channel sales executivesZměna nastala také v marketingové a prodejní podpoře, kterou účastníkům představily Lucie Andrlová a Barbora Rochová, channel sales executives. Nyní stačí, když v Partnerské zóně (on-line portálu) zadáte požadavek na vlastní marketingové aktivity (kreativitě se meze nekladou) a Eset se s vámi bude podílet až na polovině nákladů. Za poslední rok tento přístup ztrojnásobil aktivitu partnerů v marketingu.

Portál vám také umožňuje okamžitě nakupovat licence 24x7. Vygenerovat zde lze i NFR licence, přes které pak můžete zákazníky jednoduše převést na placenou verzi a Eset má zároveň přehled, že jste prodejce daného klienta.

Počítat můžete také se systémem včasného upozorňování na exspiraci licencí. Měsíc předem vám Eset zašle e-mail (a pak znovu v den exspirace). Zákazník je informován 14 dní před vypršením licence a Eset se jej snaží navézt zpět na vás.

Registrovaným partnerům Esetu jsou také dostupné různé standardní slevy (např. na prodej do školství), slevy za konkurenční upgrade a průběžné promo akce a motivační soutěže za získávání nových zákazníků.

Sledovat Partnerskou zónu se vyplatí. Nově na ní naleznete sekci „Prodejní nástroje“, která vám usnadní argumentaci před zákazníkem.

Nechť hry začnou!

Poté, co jako smrtelníci partneři vytvořili svět a prošli několika legendami, přišly na řadu hry. Olympijský oheň zažehla Eva Zárubová, channel sales manažerka, která zároveň provázela celým programem a díky doslova božským organizačním schopnostem zajišťovala také hladký průběh antického dne společně s projektovou manažerkou SEP 2012 Kateřinou Froňkovou, produkční.  Celé setkání realizuje Eset interními silami a je to na každém ročníku znát.

Účastníci v týmech změřili své síly v pěti různých disciplínách

Účastníci v týmech změřili své síly v pěti různých disciplínách. Hbitost ukázali v „lidské“ dámě, a nutno říct, že pro vítězství se obětoval nejeden. Kreativitu mysli mohli projevit (mimo každodenní marketing) v pantomimě a svůj přehled o prostředí partneři otestovali v zapeklitém labyrintu.

V dalších disciplínách pak museli odolat pohledu Medúsy a nástrahám divoké přírody a projevit vůli a výdrž v závodech čtyřspřežení. O napojení koňských sil bylo řádně postaráno.

Hrám následoval zasloužený odpočinek, po němž své smysly a i žaludek mohli účastníci do sytosti ukojit na večerní hostině. Před nočními slavnostmi se již jako hrdinové účastníci pokusili dobýt Olympijský chrám. Po dvou finálních disciplínách, ve kterých popustili uzdy svým fantaziím, se vítězné družstvo „spojilo“ s bohyní Eset, aby přineslo světlo (večerní ohňostroj) do Olympského chrámu.

Zdroj: ChannelWorld




Galerie





Úvodní foto: ChannelWorld

Komentáře