Canalys: Vývoj trhu bezpečnostního softwaru v roce 2012

Analytická společnost Canalys zveřejnila odhad trhu bezpečnostního software pro rok 2012. Seznamte se a zjistěte, co budete v následujícím roce prodávat.

Canalys: Vývoj trhu bezpečnostního softwaru v roce 2012



Podle analytické společnosti Canalys vzrostou prodeje bezpečnostního software v roce 2012 o 8,7 %

Ačkoli antivirový software není pokládán za kompletní ochranu před nově vznikajícími hrozbami, jedná se o základní část bezpečnosti. V letošním roce jeho podíl na trhu bezpečnostního software představuje 11,3 % a v následujícím roce se očekává jeho navýšení o 6,8 %.

Celkově se podle analytiků Canalys v roce 2012 zvednou výdaje na podnikový bezpečnostní software ve srovnání s rokem 2011 o 8,7 % na 22,9 miliardy dolarů.

SMB typicky hledají základní úroveň ochrany před on-line hrozbami, jelikož si neuvědomují skutečné hrozby, zatímco velké podniky mají definovanou bezpečnostní strategii. Proto většinou nakupují podle doporučení svých resellerů.

Samotní výrobci však umožňují nákup licencí on-line ve velkém přes své e-shopy, aby snadno navýšili svůj tržní podíl. Nově se zájmu z řad SMB bude podle analytiků těšit bezpečnostní software jako služba (SaaS).

Jedničkou na trhu je Symantec následovaný Trend Micro a McAfee, ale výrazněji prosazovat se začínají také menší hráči. Nejrychleji rostoucím výrobcem bezpečnostního software je Kaspersky Lab a podíl na trhu roste také společnostem Panda Security, F-Secure, Eset a AVG.

Zdroj: Canalys








Úvodní foto: © Maxim_Kazmin - Fotolia.com

Komentáře