CA zavedlo českou technickou podporu ARCserve

Společnost CA Technologies, výrobce softwaru, oznámila zavedení lokální technické podpory pro partnery a zákazníky dostupné také přes webový portál v českém jazyce. Jak podpora funguje?



CA zavedlo českou technickou podporu ARCserveCA Technologies spustilo 1. 1. lokalizovanou technickou podporou v českém jazyce, která má odstranit jazykovou bariéru s místním trhem.

Partneři a zákazníci, kteří mají platnou maintenance smlouvu na zakoupené licence, mohou po přihlášení na webovém portálu bezplatně vznést dotaz na technickou podporu.

Milan Mottl, channel account manager pro střední a východní Evropu, ChannelWorldu sdělil: „Partneři a klienti mohou řešit konkrétní technické problémy buď prostřednictvím formuláře nebo zaslat dotaz na uvedený e-mail. Za systémem pak stojí český tým, který řeší daný incident.

Na speciálním webu můžete řešit podporu pro CA ARCserve Backup, CA ARCserve Replication & High Availability a CA ARCserve D2D. Web ARCserve Support obsahuje také krátké představení produktů a odkaz na mezinárodní portál s obchodními informacemi pro partnery v angličtině.

Zdroj: CA technologies, ChannelWorld







Komentáře