Autodesk rozšiřuje partnerský program

Společnost Autodesk, výrobce softwaru, představil na konferenci Autodesk Channel Media Summit v San Francisku změny v partnerském programu pro rok 2011. Na které partnery se chce zaměřit?



Autodesk rozšiřuje partnerský programAutodesk minulý týden v San Francisku oznámil jmenování Raye Savona do pozice vice prezidenta prodejního kanálu v regionu EMEA (Evropa, Blízký východ, Asie) s cílem dále podpořit rozvoj partnerské sítě.

Zároveň oznámil rozšíření partnerského programu zavedeného v roce 2010 o Platinovou úroveň a přidání odvětvových specializací a produktových certifikací. Chce tak otevřít možnosti pro value added resellery.

V partnerském programu Autodesk letos více rozliší resellery podle toho, jakou přináší klientům hodnotu. Program se také více zaměří na online školení a produktivitu partnera obecně.

Nová nejvyšší úroveň a důraz na certifikace

Úroveň Platinum je určena partnerům, kteří poskytují nejvyšší úroveň služeb a disponují nejhlubšími odbornými znalostmi. Tyto požadavky jsou ověřeny absolvováním školení a certifikací. Dosud mohli prodejci dosahovat úrovní Reseller, Silver Partner a Gold Partner.

Specializace a certifikace umožňují partnerům Autodesku získat značku, která potvrzuje jejich odbornost v klíčových odvětvích. Současná nabídka specializací zahrnuje: Constulting (poradenství), Building Engineering (stavební inženýrství), Process Plant a Factory Design. Prostřednictvím Autodesk Learning Central (ALC) mohou partneři podstoupit online školení na různé role a odvětví pro zlepšení svých technických dovedností a řešení kritických problémů.

Program spokojenosti zákazníků umožňuje partnerům získat odezvu od klientů skrze desetiminutový online průzkum. Program poskytuje data, která mají partnerům pomoci zlepšovat služby a podporu, a tím posilovat spokojenost a loajalitu zákazníků a zároveň odkrýt další prodejní příležitosti.

Zdroj: Autodesk







Komentáře