Nový program společnosti Adobe pro region EMEA (Evropa, Blízký východ, Afrika) nabude účinnosti 3. 10. 2011. Adobe v rámci programu výrazněji odmění prodejce, kteří budou zdokonalovat své produktové znalosti a aktivně přistupovat k získání zákazníka.
Základní úrovně registrovaného partnera dosáhne každý reseller on-line registrací na partnerském portálu. Na tomto portálu se partneři mohou dále vzdělávat formou on-line školení. Po splnění zkoušek a získání různých osvědčení se pak stávají certifikovanými partnery.
Vyššími úrovněmi, které jsou již podmíněné obratovými limity, těsnější spoluprací a společným obchodním plánováním, jsou gold a platinum partneři.
Odměna i za nerealizovaný prodej
Za zásadní výhodu nového programu Adobe považuje registraci obchodních případů, která umožňuje partnerům získat kompenzace za jejich předprodejní aktivity.
Prodejce, který zaregistruje smlouvu a prokáže zájem o zákazníka, získává rabat a nemusí přitom nutně produkt nakonec prodat. Partneři na úrovni certifikovaných a vyšších tak profitují z podstatně většího prostoru pro práci s marží a dosahují konkurenční výhody před pasivními prodejci.
„Program Adobe Partner Connection Reseller je založen na čtyřech principech: podpora aktivního prodeje, zapojení na úrovni distributorů, řízení kanálu novými způsoby a zvýšení úrovně komunikace o technologiích Adobe s koncovým uživatelem. V minulosti jsme nabízeli individuální odměny nebo pobídky, ale dnes Adobe prezentuje prodejcům možnost podílet se na integrovaném a komplexním programu, který bude odměňovat prodejce podle jejich úrovně angažovanosti na prodeji našich produktů,“ uvedl v tiskovém oznámení Peter Schmidt, senior director EEMEA ze společnosti Adobe Systems.
Podpora i ze strany distributorů
Všichni autorizovaní distributoři Adobe budou moci nabídnout program hromadných licencí (Adobe Cumulative Licensing Program, CLP) všem prodejcům na certifikované a vyšší úrovni.
Adobe také distributory zapojí do aktivit v oblasti budování a rozšiřování ekosystému prodejců a do realizace nových marketingových aktivit, ze kterých budou mít podle prohlášení výrobce prospěch prodejci na všech úrovních.
Více informací naleznete o novém programu pro obchodní partnery, naleznete na webu Adobe.
Zdroj: Adobe