UPC nabízí nové služby, partneři vítáni

UPC Česká republika přichází s nabídkou dvou balíčků datových a hlasových služeb pro firemní zákazníky a podnikatele. Přeprodávat je mohou i partneři. Jaké jsou podmínky a jak se zapojit?



Služby UPC nyní můžete nabídnout také svým firemním zákazníkůmUPC zahájila svůj útok na firemní klientelu. Velkým a středním firmám je určen balíček, který zahrnuje služby  UPC  Business Voice,  UPC Business Internet,  UPC Business Hosting, UPC IP Transit a UPC Profi Transport.  Samostatní podnikatelé  a malé firmy do pěti až deseti zaměstnanců pak mohou využít službu UPC Talent nebo UPC  Master.

Podle operátora mají oba balíčky vycházet vstříc rostoucí poptávce ze strany malých i větších firem a podnikatelů po rychlých, spolehlivých a cenově výhodných profesionálních datových a hlasových službách.

Podmínky spolupráce s partnery shrnul pro ChannelWorld Lukáš Abazid, Project Management Officer UPC: „Vzhledem k povaze služeb je možné, aby se k nám přihlásil jakýkoliv zájemce o partnerský prodej, a není podmínkou, aby daný podnikatelský subjekt měl například licenci pro poskytování telekomunikačních služeb."

Balíček  pro  firmy  zahrnuje  kromě základních služeb, jako jsou přístup k internetu, hlasové služby a  umístění a připojení technologií, i další nabídky: například přímé propojení více pracovišť, virtuální pobočkové ústředny, národní i mezinárodní VPN, záložní poštovní servery, zajištění zahraniční  konektivity (IP  transit), umístění a připojení serverových farem, velkoobchodní hlasovou výměnu, dodávky technického obrazového signálu a pronájmy okruhů. Nadstandardní jsou i možnosti ochrany dat.

„Tvorba cen pro velké a střední společnosti se odvozuje od konkrétní poptávky a možností UPC v rámci své optické sítě. Tedy cena je vždy vztažena na klienta a 'jeho' řešení, které mu nabízíme a připravujeme na míru jeho požadavkům. Každé řešení je individuálně konzultováno přímo s klientem, případně s klientovým technickým týmem," vysvětlil princip cenotvorby Lukáš Abazid.

Pro malé podniky

Balíčky pro samostatné podnikatele a malé firmy do deseti osob se mezi sebou liší především typem internetových služeb: UPC Talent za 690 Kč měsíčně nabízí asymetrický internet o rychlosti 10/1,5 Mbit/s včetně statické IP adresy a bezpečnostního balíčku Smart Guard, možnost připojit až 5 PC a dvě telefonní linky s paušálem 1 Kč měsíčně a procentní slevou z provolané částky na faktuře.

UPC Master pak  za 1199 Kč měsíčně  nabízí symetrický internet o rychlosti  2/2 Mbit/s, včetně statické IP adresy a bezpečnostního balíčku Smart  Guard, možnost připojit až 10 PC a dvě telefonní linky s paušálem 1 Kč měsíčně a procentní slevou z provolané částky na faktuře. Zájemci mohou dále využít i nabídku na nadstandardní monitoring a servis, či na VPN nebo Site to Site službu.

UPC bohužel nesděluje výše marží, na které můžete jako partner dosáhnout, nicméně kromě marží nabízí i další přínosy pro partnery. Jde například o možnost podílet se na dodávkách dalších služeb nebo získat slevy na produkty UPC.

Jak se tedy můžete zapojit? „Partner může využít přímého kontaktu s naším obchodním týmem nebo použít 'Kontaktního formulář' na stránkách UPC v sekci Profi." Formulář najdete tady. Využít můžete také e-mailovou adresu b2b@upcbusiness.cz. S popisem jednotlivých služeb pro podniky se můžete podrobněji seznámit zde.







Komentáře