Novell nechá partnerům až o 10 % více

Novell, výrobce podnikového software, oznámil nové podmínky globálního programu pro obchodní partnery. Spolu se jmenováním nových vedoucích pracovníků mají změny za cíl posílit model partnerské obchodní sítě. Jaké podmínky partnery čekají a jak se zapojit?



Změny v globálním partnerském programu Novellu zvýší partnerům marže až o 10 %Novell provedl změny v podmínkách obchodní spolupráce na základě zpětné vazby partnerů.

Došlo tak ke „zjednodušení obchodní interakce se společností a zvýšení profitability partnerských firem". Součástí změn je podle firmy také navýšení investic do prodeje, marketingu a dostupnosti podpory partnerům.

Změna ve vedení a revize partnerského programu mají podpořit cíle Novellu v oblasti datových center, počítačových řešení pro koncové uživatele a řešení správy identit a zabezpečení.

„Posunuli jsme firemní strategii směrem k partnerskému modelu, abychom dokázali splnit naše růstové cíle," uvedl v tiskovém oznámení Javier Colado, viceprezident a ředitel pro partnery a doplnil: „Toho lze dosáhnout jedině prostřednictvím silného, kvalitně podporovaného systému partnerů. Jde nám o to, aby náš program byl jedním z nejziskovějších v odvětví a zároveň kladl nižší investiční nároky na partnery. Zároveň se snažíme zlepšovat podporu prodeje a marketingu. Naším cílem je povzbudit nové i stávající partnery, aby řešením od Novellu pomáhali svým zákazníkům snižovat náklady, zvládat komplexnost a zmírňovat rizika v této ekonomicky náročné době."

Jaké změny tedy nastaly? Novell restrukturalizací slev a objemových rabatů upravil strukturu marží, aby zvýšil ziskovost partnerů. Zároveň zavedl program registrace obchodních příležitostí pro zajištění ochrany marží.

„Výše marže závisí na stupni certifikace a obratu partnera, oproti dřívějšímu stavu se ale může zvýšit až o 10 %," uvedla pro ChannelWorld Petra Jírovcová, marketingová manažerka Novell-Praha.

Novell dále rozšířil nabídku školení o obchodní a technická školení. Zároveň zavedl rychlý startovní program, který má pomoci novým partnerům začít rychleji generovat tržby. Na podporu rozvoje podnikání založeného na službách nabízí přístup k implementačním školením, doporučeným postupům a metodikám, a také ke svým odborníkům na služby, kteří jsou připraveni zákazníkům poradit.

Mezi dalšími změnami Novell uvádí, že zjednodušil objednávání konsolidací označení svých produktů a zavedením jednotného ceníku. Výrobce připravil také standardizované množstevní slevy, které mají usnadnit partnerům jednání o příležitostech s velkými zákazníky.

Novell má v Česku a na Slovensku v současnosti celkem okolo 25 partnerů. Zájemci o partnerství se mohou přihlásit přímo registrací do globálního programu tady. Více se o společnosti dozvíte zde.







Komentáře