NMS: Slováci přes internet nejčastěji nakupují oblečení, mobily a knihy

Průzkum NMS Market Research ukazuje v odlišnosti zboží, které na internetu nakupují slovenské ženy a muži.

NMS: Slováci přes internet nejčastěji nakupují oblečení, mobily a knihy



Zjištění průzkumu slovenského trhu není příliš překvapující. Zatímco u dotázaných žen vedlo v nakupování přes e-shop oblečení, knihy, kosmetika, dětské zboží a dovolené, muži v e-shopu preferují mobilní telefony, oblečení, auto-moto doplňky, televizory a bílou techniku.

On-line průzkumu agentury NMS Market Research a portálu Heureka.sk se zúčastnilo 2 500 respondentů ze Slovenska používajících internet.

Slováci a Slovenky nakupující na internetu celkově nejčastěji vkládají do svých on-line nákupních košíků oblečení, mobilní telefony a knihy. Za nimi následuje bílé zboží a kosmetika s parfémy. 

Mobilní telefony si loni objednalo z internetového obchodu 28 procent respondentů.

Hlavním motivem nákupu přes internet jsou pro Slováky nižší ceny produktů v porovnání s kamennými obchody. Následuje širší nabídka kvalitnějšího, v kamenných prodejnách často nedostupného zboží, úspora času a za ní pohodlí nákupu.

Zdroj: Heureka.sk








Úvodní foto: © Vladislav Kochelaevs - Fotolia.com

Komentáře