Mediaresearch: březnovou návštěvnost internetu táhlo zpravodajství

Březnové statistiky návštěvnosti internetu dodávané agenturou Mediaresearch ukazují, že největší nárůst zaznamenaly v březnu 2011 zpravodajské weby. Využíváte internetový marketing? Zacílili jste kampaně správně?



Mediaresearch: březnové statistiky internetu vede zpravodajstvíPodle aktuálních statistik návštěvnosti českého internetu výrazně vzrostla návštěvnost zpravodajských webů. Zpravodajský obsah vyhledávalo v březnu 2011 o 427 tisíc reálných uživatelů z ČR více než v únoru. Zvýšený zájem pravděpodobně vyvolala katastrofa v Japonsku. S blížícím se jarem se také zvýšila návštěvnost serverů zaměřených na ženy.

Celkově servery zapojené v projektu NetMonitor navštívilo v průběhu března 5,97 milionu reálných uživatelů (RU) z ČR. Meziměsíčně návštěvnost vzrostla o 1,81 %.

Internetoví uživatelé strávili v březnu 2011 na internetu v průměru 28 hodin a 44 minut, během kterých zobrazili 7,86 miliardy webových stránek. Oproti únoru strávili reální uživatelé na českém internetu v průměru o hodinu a třicet sedm minut více času a zobrazili o 7,83 % stránek více.

Projekt měření návštěvnosti českého internetu provádí společnost Mediaresearch pro Sdružení pro internetovou reklamu.


 

Tabulka: Základní statistiky návštěvnosti – meziměsíční srovnání

Ukazatel

Únor 11

Březen 11

Změna

Absolutní

Relativní

Reální uživatelé z ČR

5 857 421

5 965 095

+107 674

+1,81%

Počet zobrazených stránek z ČR

7 245 152 461

7 860 401 747

+615 249 286

+7,83%

Průměrně strávený čas (ATS)

27:06:51

28:44:01

+1:37:10

+5,64%

Zdroj: NetMonitor – SPIR – MEDIARESEARCH & Gemius, únor 2011 a březen 2011







Komentáře