Lidé: Martin Tolar a Alois Balíček na nových pozicích v Microsoftu

Softwarový výrobce Microsoft oznámil personální změny. Novým obchodním ředitelem pro segment SMB byl jmenován Martin Tolar, manažerem marketingu se stal Alois Balíček.



Ve svém volném čase se Martin Tolar věnuje mnoha sportovním aktivitám, zejména lyžování, snowboardingu, hokeji, plachtění a tenisu.Martin Tolar nastoupil do pozice ředitele obchodní divize pro malé a střední firmy  s platností od 1. 9. Náplní jeho práce je rozvoj spolupráce a obchodních příležitostí v segmentu SMB v České republice. Před příchodem do Microsoftu působil jako country manažer Tech Data Distribution. Dříve také zastával pozice ředitele Futurelab Holding a manažera rozvoje obchodu v Johnson & Johnson a Pfizer. Martin Tolar vystudoval strojní fakultu Vysokého učení technického v Brně a postgraduální studium managementu a marketingu na ekonomické fakultě stejné vysoké školy.

Alois Balíček ve svém volném čase rád běhá a zajímá se o film a historii reklamy.

Manažerem marketingu se s účinností od 15. září stal Alois Balíček, který v Microsoftu působí 3 roky. Do svého jmenování na novou pozici působil jako manažer marketingové komunikace. Dříve působil jako account director v reklamních agenturách DDB Worldwide a Publicis Group. Před nástupem do Microsoftu zastával pozici senior konzultanta ve společnosti Comtech Group.

Alois Balíček je ženatý a v současné době studuje MBA program na Vysoké škole ekonomie a managementu.

Zdroj: Microsoft







Komentáře