Lidé: Daniel Hanuš ředitelem obchodu Helios Red

LCS International, výrobce podnikových aplikací, jmenoval nového ředitele obchodního týmu Helios Red. Mění se partnerská strategie i podmínky pro současné partnery. Jaké jsou cíle nového ředitele v prodejním kanálu?



Mezi koníčky Daniela Hanuše patří patří především rodina a pes, ale i sport, konkrétně lehká atletika, lyže a trackLCS International, člen nadnárodní skupiny Asseco, nabízí ERP systémy pro podniky různé velikosti. Jedná se o systémy Helios Red, Helios Orange a Helios Green. První jmenovaný, který je určený malým a středním podnikům, má v LCS od dubna nového ředitele obchodu. Stal se jím Daniel Hanuš (29), který na této pozici vystřídal dlouholetou vedoucí týmu, Vlastu Šejvlovou.

Daniel Hanuš má s vedením týmu zkušenosti. Svou kariéru zahájil ve společnosti Juta jako vedoucí výroby podstřešních superdifuzních membrán. Poté nastoupil jako vedoucí výroby do firmy Pro-Composite. LCS je jeho v pořadí třetím zaměstnavatelem. Před jmenováním do pozice ředitele obchodu zde pracoval pět měsíců jako obchodní manažer systému Helios Red.

Jedním z hlavních úkolů nového ředitele obchodu Helios Red je rozšíření a posílení stávající sítě implementačních a prodejních partnerů.

„Nejcennější jsou pro nás partneři 'implementační', tedy tací, kteří jsou certifikovaní a mají odborné znalosti pro realizaci instalace našeho softwaru, nastavení, uživatelského zaškolení zákazníka apod. Zejména komodita Helios Red, jejíž průměrná cena licence se blíží cca dvaceti tisícům korun, je značně závislá na kvalitních službách svých partnerů tam, kde by náklady na dopravu a výjezd obchodníka mnohdy tvořily neúměrnou část z ceny licence," vysvětlil Daniel Hanuš pro ChannelWorld.

Helios Open, síť partnerských společností LCS spolupracujících na základě otevřené komunikace, aktuálně zavádí jednotná pravidla pro autorizované partnery všech nabízených systémů (Helios Red, Helios Orange a Helios Green).

„Naše současná snaha vede k tomu, abychom propagovali a tlačili výhody spojené s partnerstvím více úrovní Helios, zejména tedy současné partnerství Helios Red a Helios Orange. Tento systém by nám umožnil efektivněji reagovat na požadavky zákazníka v případech, kdy se nacházíme na pomezí finanční náročnosti, popřípadě funkcionalit systémů Helios, a rovněž by velmi výrazně zhoustlo 'síto', kterým nám mohou potenciální zákazníci v mezních situacích proklouznout," popsal dále novou strategii Daniel Hanuš.

LCS je jedním ze tří nejvýznamnějších producentů podnikových aplikací na českém trhu. Od května 2007 je členem nadnárodní skupiny Asseco. Zabývá se vývojem, implementací a podporou specializovaných informačních systémů pro výrobu, služby a obchod. Obrat společnosti za rok 2008 činil více než 291 milionů korun. Více se můžete o společnosti a možnostech partnerství dozvědět na jejím oficiálním webu zde.







Komentáře