Konkurence: Innoware partnerem Oracle

Innoware, poradenská společnost specializující se na implementace podnikových informačních systémů (ERP), se stala partnerem Oracle pro ERP řešení JD Edwards v České republice, na Slovensku, Ukrajině a v Rusku. Na jaký segment se v Česku Innoware zaměří? A jakou strategii Oracle partnerstvím sleduje.



Oracle se snaží prosadit s ERP JD Edwards v oblasti SMB (Foto: pixmac)Společnost Innoware se zařadila do celosvětové sítě Oracle Partner Network a bude nabízet ERP řešení JD Edwards ve třech zemích. V Česku se přitom zaměří na segment výrobních firem.

JD Edwards od Oraclu je informační systém kategorie ERP (Enterprise Resource Planning), který se dokáže přizpůsobit specifickým rysům jednotlivých průmyslových oborů. Podle výrobce může být využit ve všech segmentech a u všech typů společností, včetně podniků s diskrétní nebo kontinuální výrobou, jako jsou například potravinářské podniky, chemické, petrochemické, papírenské, farmaceutické podniky či kovovýroba.

„Innoware má hluboké znalosti a zkušenosti v oblasti podnikových informačních systémů, navíc při implementaci ERP využívá ojedinělou metodiku řízení projektů, která zaručuje vysokou úspěšnost implementace. Oracle nám nabízí široké portfolio aplikačních a technologických řešení, které patří k nejlepším na trhu. Všechny tyto aspekty zaručují úspěch naší vzájemné spolupráce," komentoval partnerství v tiskovém oznámení Radoslav Schmidt, ředitel české pobočky Innoware.

„Toto partnerství ukazuje strategii společnosti Oracle pro trh středních a menších společností. Naším cílem je nabízet výkonný a flexibilní informační systém Oracle JD Edwards prostřednictvím kvalitní a stabilní partnerské sítě," doplnil ho Pavel Veselý, regionální manažer společnosti Oracle pro partnerský prodej JD Edwards ve střední Evropě.

Trh s podnikovými informačními systémy zažívá stejně jako celá ekonomika těžké časy. Výrobci se snaží na odkládání a rušení projektů reagovat například nabídkou standardizovaných, levnějších systémů, které nasazují ve zkrácených termínech. K tématu si můžete přečíst například analýzu Lubomíra Karpeckiho, která se zabývá současným stavem v českých podnicích.

Orientace na partnery je tak přirozenou snahou výrobců oslovit nové tržní vertikály a oslovit nové klienty. Příležitosti mají u mnohých výrobců také reselleři, kteří se samotnými implementacemi nebo poradenstvím v této oblasti nezabývají. Svou marži získají pouze za zprostředkování obchodu. Umožňuje to například J.K.R. nebo LCS.

Více informací o systému JD Edwards získáte zde. Na prezentaci společnosti Innoware se můžete podívat tady.







Komentáře