„Uvědomujeme si, že v důsledku hospodářské krize má mnoho lidí obavy z případné ztráty zaměstnání a následné nepříznivé finanční situace. Mnozí zákazníci tak raději odkládají své nákupy. Rozhodli jsme se jim vyjít vstříc a připravili jsme pro ně garanci zpětného odkupu výrobku v případě, že přijdou ne vlastní vinou o zaměstnání,“ uvedl v tiskové zprávě společnosti její generální ředitel Milan Růžička.
Electro World tak chce na svou stranu získat české i slovenské zákazníky, kteří mají strach ze ztráty pracovního místa a bojí se tedy investovat do nových zařízení. Akce se týká výrobků dražších než 4500 Kč, s výjimkou zboží pořízeného na úvěr, pro osobní hygienu a spotřebního zboží (CD, DVD, baterie, kabely, počítačové hry, software apod.). Electro World touto akcí zvyšuje konkurenční tlak na předvánočním trhu.
Akce trvá až do 24.12. 2009 a probíhá jak na českém, tak na slovenském trhu. Detailní podmínky akce jsou zveřejněny na oficiální prezentaci společnosti Electro World.