Konkurence: Algotech rozšířil portfolio a získal novou certifikaci Avaya

Algotech, dodavatel řešení kontaktních center, oznámil dokončení certifikace Avaya pro status Joint Service Delivery (JSD). Dodavatel v letošním roce rovněž významně rozšířil portfolio. Co nového nabízí?



Algotech vznikl 1. září 2005 spojením čtyř poskytovatelů kontaktních center – Geomant v Maďarsku, 1TEL v České republice a na Slovensku, Lucas v Rumunsku a Algotech v Srbsku a Černé Hoře –  a založením pobočky Algotech v Polsku. Centrála společnosti je v Budapešti a pobočky jsou v Praze, Bratislavě, Varšavě, Bukurešti a Bělehradu. Certifikace Joint Service Delivery (JSD) potvrdila, že je Algotech schopen realizovat servis a implementaci produktů Avaya na nejvyšší úrovni. Dodavatel byl dosud Platinovým partnerem výrobce a drží tak nejvyšší možná ocenění spolupráce. „Toto zařazení a certifikace umožní dále zkvalitňovat projektové a servisní služby pro zákazníky Algotechu, který tímto získává také rozšířený přístup k podpoře ze strany Avaya jako výrobce,“ uvedl dodavatel v tiskovém oznámení.

Mezi benefity certifikace patří například možnost širšího využití technické podpory výrobce, statut preferovaného partnera pro projekty výrobce v Česku a také nižší ceny při nákupu programů, podpora softwarová (SS) a možnost získání novějších verzí softwaru formou upgrade (SSU).

Algotech prošel certifikačním procesem, který se zaměřil například na vzdělání jednotlivých členů projektového týmu i na kvalitu řízení procesů. Musel tak například doložit správnou implementaci a používání CRM, včetně flexibility celého systému a schopnosti jej přizpůsobit požadavkům zákazníka. Jednou ze základních podmínek byl také dostatečný počet certifikovaných odborníků, existující a vybavený servisní sklad či funkční řízení procesů údržby a podpory zákazníků.

Nortel i sjednocená komunikace

Úspěšné certifikaci v letošním roce předcházelo také významné rozšíření portfolia o datové produkty značky Nortel. Jejich zavedení do nabídky bylo logickým vyústěním loňské akvizice enterprise řešení Nortelu společností Avaya, jejíž produkty Algotech nabízí. Do portfolia tak přidal datová řešení pro Ethernet switching, routery, bezdrátové sítě a Unified Access Control Management.

Kromě datových produktů Algotech posiloval i v oblasti Unified Communication (sjednocené komunikace), když rozšířil portfolio svých produktů o nové funkcionality založené na Microsoft Office Communication Suite. Nové nástroje pro snazší komunikaci s obchodními partnery, zákazníky i v rámci firmy dodavatel integroval právě do platformy Avaya, kterou zákazníkům z řad kontaktních center nabízí.

Více informací najdete na stránkách firmy Algotech. S produktovými novinkami nejen pro kontaktní centra se můžete seznámit v prezentaci společnosti Avaya.

Zdroj. Algotech







Komentáře