IDC: V oblasti CRM jsou nejspokojenější zákazníci SAPu, Oracle nejlépe reflektuje potřeby trhu

Každoroční zpráva IDC Energy Insights hodnotila celkem sedm dodavatelů řešení softwaru pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a zákaznických informačních systémů (CIS), a to z pohledu spokojenosti zákazníků s dlouhodobým vlastnictvím systémů a reflektování potřeb trhu. Jak to dopadlo?



Společnost SAP dosáhla nejlepšího výsledku v oblasti spokojenosti zákazníků s dlouhodobým vlastnictvím a druhého nejlepšího výsledku v oblasti reflektování potřeb trhu. Zpráva u CIS řešení SAP ocenila především rozšíření funkcionalit, jasné záměry společnosti v oblasti integrace nástrojů pro chytré měření spotřeby energie nebo nové obchodní modely pro poskytovatele služeb v oblasti utilit.

Druhého nejlepšího celkového výsledku dosáhla společnost Oracle, u které autoři analýzy pozitivně hodnotili například schopnosti v oblasti optimalizace využívání a výkonnosti databáze. Jako třetí se umístila společnost Ventyx, u které autoři studie chválili například propojení aplikace business intelligence s funkcemi zákaznické péče a vyúčtování.

Výsledky celosvětové studie IDC zveřejnil právě SAP. Software CIS/CRM od lídra trhu v současné době používá více než 500 poskytovatelů služeb v oblasti utilit. Vedle IDC ohodnotila SAP jako vedoucího poskytovatele CIS řešení již třetí rok po sobě rovněž analytická firma Gartner. Další analytická firmy Utilipoint umístila SAP na první místo již čtvrtý rok po sobě.

Umístění největších dodavatelů v obou sledovaných kritériích

Umístění největších dodavatelů v obou sledovaných kritériích

Zdroj: SAP, IDC (leden, 2010)







Komentáře