Google kupuje výrobce analytického softwaru PostRank

Google oznámil akvizici společnosti PostRank, která vyvíjí hostovaný softwre pro měření zapojení uživatelů do témat, značek a obsahu napříč sociálními médii. Používáte Google Analytics? Možná se dočkáte inovací.



Google kupuje výrobce analytického softwaru PostRankAnalytická data společnost PostRank využívají například vydavatelé nebo inzerenti pro určení popularity obsahu a efektivity marketingových kampaní.

Jsme hrdí na to, čeho jsme dosáhli, a nyní se těšíme na spolupráci s týmem společnosti Google a společný vývoj on-line měřicích nástrojů. O další detaily se poděláme v příštích měsících, uvádí zpráva na webových stránkách společnosti PostRank.

Analytické nástroje jsou pro on-line inzerenty a vydavatele klíčové, jelikož dokáží zachytit a rozlišit konstantní proud dat ohledně výkonu jejich obsahu a reklamy tak, jak offline média neumožňují.

(Ne)efektivní on-line reklama

Pro společnost jako Google, která generuje většinu příjmů z reklamy, je nabídka analytických nástrojů svým klientům velmi důležitá. S prudce rostoucí popularitou sociálních médií velký objem relevantních konverzací o značkách a obsahu probíhá na sítích typu Twitteru či Facebooku, diskuzních fórech a blozích.

Vždy jsme hledali nové cesty jak měřit a analyzovat data.  S tím jak sociální analytiky v online byznysu rostou na důležitosti, jsme rádi, že jsme započali s PostRankem spolupráci, která zvýší dostupnost a spolehlivost těchto dat. Vyvinuli inovativní přístup pro měření zapojení na webech, a proto si myslíme, že nám mohou pomoci zlepšit naše produkty pro uživatele a inzerenty,“ uvedl Google v prohlášení.

Produkty PostRanku jsou navrženy pro monitorování a agregaci dat ze sociálních médií, které poptávají vydavatelé a inzerenti. Je velmi pravděpodobné, že tato technologie bude použita pro rozšíření funkčnosti Google Analytics.

Podmínky kontraktu nebyly zveřejněny. PostRank byl založen v roce 2007 jako společnost AideRSS ve Waterloo (Ontario). Zaměstnance se budou muset přesunout do centrály Googlu v Californii.

Zdroj: IDG News Service







Komentáře